    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Debet na karcie przedpłaconej ING....
    Date: Tue, 15 Aug 2017 15:02:42 +0200

    Tak sobie przeglądam oferty (już nieliczne, ale jednak) kart
    przedpłaconych. Trafiłem na ofertę ING. Przetrawiłem TOIP, i trafiłem na
    dokument o nazwie OWU_karty_przedplacone.pdf (link bezpośredni do pliku:
    https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1000436)

    I tu spotkałem taki kwiatuszek:
    Paragraf 41, fragment punktu 2:

    "W przypadku występowania salda debetowego na rachunku karty, posiadacz
    karty zobowiązany jest do natychmiastowej spłaty całości zadłużenia pod
    rygorem wszczęcia postępowania egzekucyjnego."

    Co poeta miał na myśli?
    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to transakcja zbliżeniowa w trybie
    offline. Bank jednak nie informuje, jaka w sensie technicznym jest karta.
    Macie jakieś pomysły o co tu chodzi? Ktoś tego używał?

    --
    t0maszek