  • 1. Data: 2003-07-16 10:22:25
    Temat: Dania
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Na stronie http://www.bornholm.pl/ogolne.htm jest napisane, że prowizja
    przy transakcjach kartą (nie jest napisane jakich) to 35 DKK. Jak to się ma
    do rzeczywistości?

    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 2. Data: 2003-07-16 12:02:19
    Temat: Re: Dania
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

    > Na stronie http://www.bornholm.pl/ogolne.htm jest napisane, że prowizja
    > przy transakcjach kartą (nie jest napisane jakich) to 35 DKK. Jak to się ma
    > do rzeczywistości?

    2 lata temu nie przypominam sobie żadnej prowizji doliczanej do płatności
    kredytówką Citi. No ale może coś się zmieniło.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-07-16 19:17:35
    Od: Maciej Iwanczewski <n...@o...pl.spam.precz.com>

    Dnia 2003-07-16 12:22, Samotnik napisał :
    > Na stronie http://www.bornholm.pl/ogolne.htm jest napisane, że prowizja
    > przy transakcjach kartą (nie jest napisane jakich) to 35 DKK. Jak to się ma
    > do rzeczywistości?

    Opłaty za obsługą karty chyba określa Twój bank a nie jakaś stronka :)

    W ubiegłym roku byłem na Bornholmie, Kopenhadze oraz Malmo. Nie płaciłem
    żadnej prowizji za zakupy dokonane kartą (Visa Electron mBanku).

    Maciek

  • 4. Data: 2003-07-16 21:47:46
    Od: "Maciej Wozniak" <m...@b...poczta.onet.pl>

    > Na stronie http://www.bornholm.pl/ogolne.htm jest napisane, że prowizja
    > przy transakcjach kartą (nie jest napisane jakich) to 35 DKK. Jak to się
    ma
    > do rzeczywistości?
    mi zabrali 5% prowizji przy placeniu citkiem za jakis sprzet w sklepie
    windsurfingowym lojalnie mnie poinformowali w czasie placenia i postawili to
    jako warunek platnosci kk w wyciagu pojawila sie kwota 5% wyzsza od ceny
    towaru taka jaka podpisalem. nie mialem kroron ani sily dyskutowac o
    zasadnosci tej prowizji szczegolnie ze mocno wialo a ja potrzebowalem nowej
    palety ;)
    pozdrawiam
    maciek
    p.s. moze ktos sie wypowie w temacie takich prowizji

  • 5. Data: 2003-07-18 10:09:32
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Maciej Wozniak napisał:

> [...]
    > jako warunek platnosci kk w wyciagu pojawila sie kwota 5% wyzsza od ceny

    Ja mialem to samo w taksowce w Londynie na trasie lotnisko-centrum. BTW
    taksowki tam to nagorszy mozliwy wariant - lepiej wybrac szybka kolej
    (taniej i szybciej).

    Miko

  • 6. Data: 2003-07-21 11:23:32
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > 2 lata temu nie przypominam sobie żadnej prowizji doliczanej do płatności
    > kredytówką Citi. No ale może coś się zmieniło.

    Rok temu płaciłem VE z KB za fiskbufet w wędzarni w Gudhjem - nie było
    żadnych ekstrasów (choć kurs za DKK jakieś 1 do 1,5 gr gorszy od
    kantorowego).

    Przemek