  • 1. Data: 2006-10-24 21:22:40
    Temat: dot. dzisiejszej awarii konta
    Od: "Marble" <h...@i...pl>

    Moja zona probowala wyplacic z bankomatu euronetu pieniadze za pomoca karty
    Inteligo. Nic nie wiedziala o problemach banku Inteligo wiec dwukrotnie
    powtorzyla probe wyplaty. Za kazdym razem wyskakiwal komunikat ze transakcja
    zakonczona niepowodzeniem. Zabrala karte i poszla do domu. Zaskoczyl ja po
    drodze 2 krotny sms z informacja, ze obciazono rachunek Sprawdzilismy i
    faktycznie zaksiegowano 2 krotnie wplate i doliczono prowizje za wyplate w
    obcym bankomacie. Nie ma nic w srodkach zablokowanych tylko normalnie w
    historii rachunku figuruje jako wyplata. Co teraz zrobic? Oczywiscie
    wielominutowe wisdzenie na sluchawce do infolini nic nie daje.

  • 2. Data: 2006-10-24 21:25:48
    Temat: Re: dot. dzisiejszej awarii konta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marble napisał(a):

    > historii rachunku figuruje jako wyplata. Co teraz zrobic? Oczywiscie
    > wielominutowe wisdzenie na sluchawce do infolini nic nie daje.

    Samo wiszenie jeszcze nikomu nie pomogło. Prędzej już zgłoszenie reklamacji.

  • 3. Data: 2006-10-24 23:59:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Marble" <h...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > zablokowanych tylko normalnie w historii rachunku figuruje jako wyplata.
    > Co teraz zrobic? Oczywiscie wielominutowe wisdzenie na sluchawce do
    Nic nie robić.
    Poczekać na wyciąg i złożyć reklamację jeśli do tego czasu nic się samo nie
    zrobi.
    Uroki korzystania z bankomatów, trzeba o tym wiedzieć.

  • 4. Data: 2006-10-25 08:30:10
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Nic nie robić.
    > Poczekać na wyciąg i złożyć reklamację jeśli do tego czasu nic się samo
    > nie zrobi.

    Jak już jest obciążenie to nie trzeba czekać na wyciąg - należy reklamować.
    Gdyby miała nastąpić korekta, byłaby zapewne od razu.

  • 5. Data: 2006-10-25 09:26:49
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jak już jest obciążenie to nie trzeba czekać na wyciąg - należy reklamować.
    > Gdyby miała nastąpić korekta, byłaby zapewne od razu.

    a ja bym poczekal na wyciag i wtedy zlozyl reklamacje, nie wiem dlaczego
    korekta mialaby byc od razu?

    to jest bank a nie piekarnia...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2006-10-25 09:44:11
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    RobertS wrote:

    > a ja bym poczekal na wyciag i wtedy zlozyl reklamacje, nie wiem dlaczego
    > korekta mialaby byc od razu?

    Po pierwsze w inteligo nie ma wyciągów.

    Po drugie zwykle jest tak, że najpierw jest blokada, a po kilku dniach,
    jak obsługa bankomatu sprawdzi logi i kasety, to blokada znika i pojawia
    się zaksięgowane rozliczenie. Albo nie pojawia się jeśli tak wynika z
    logów bankomatu.

    W tym przypadku nie ma już blokady tylko jest zaksięgowane obciążenie
    rachunku. Skoro bank to zaksięgował, to można przyjąć że był pewny że to
    co robi jest właściwe. Dlatego nie należy liczyć na korektę, tylko
    złożyć reklamację. Im szybciej tym lepiej.

    Karol

  • 7. Data: 2006-10-25 09:55:34
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Po pierwsze w inteligo nie ma wyciągów.
    zgdonie z PB bank ma obowiazek udostepnic klientowi wyciag, jezeli nie
    papierowy to chociaz elektroniczny, jezeli ktos go nie dostaje to
    widocznie sobie tego nie zyczyl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2006-10-25 13:25:11
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Karol S" <k...@z...pl> wrote in message

    > Po pierwsze w inteligo nie ma wyciągów.

    Serio?

  • 9. Data: 2006-10-25 18:06:35
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > to jest bank a nie piekarnia...

    Osobiście złożyłbym reklamację od razu, nie czekając na wyciąg. Ja zresztą
    ich nie dostaje.
    Lepiej złożyć reklamację nim wymienią kasę w bankomacie.

    Tomek

  • 10. Data: 2006-10-25 18:48:41
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Po pierwsze w inteligo nie ma wyciągów.

    O! To ciekawe co od nich dostaję jesli to nie wyciagi :>
    pozdrawiam