  • 1. Data: 2006-10-24 21:42:34
    Temat: Stan gruntu pod nieruchomoscia a kredyt hipoteczny
    Od: "Nino" <v...@y...com>

    Witam ponownie,

    Tym razem bardzo zalezy mi na informacji dot. bankow udzielajacych
    kredytow hipoecznych.

    A mianowicie, moze ktos jest w stanie poradzic mi w nastepujacej
    sprawie:
    - Ktore banki moga udzielic kredytu hipotecznego na zakup mieszkania
    spoldzielczego bez dlugoterminowego uregulowania stanu gruntow pod
    nieruchomoscia? Czy jesli istotnie taka sytuacja ma miejsce to
    rownoczesnie wymagaja ksiegi wieczystej od wlasciciela?
    Wg info ktore znalazlem w necie potencjalnie moze to byc PKO BP (??)
    Czy ktos ma wiedze w tym temacie?

    Bede wdzieczny za wszelkie uwagi.
    Pozdrawiam.