  • 1. Data: 2002-06-27 07:44:33
    Temat: Czyżby Wojtek Frabiński ?
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Przed chwilą w Informatorze Ekonomicznym Trójki poinformowano o młodym
    człowieku, który posiada już około 300 kart płatniczych ... wystawionych na
    swoje nazwisko. Brawo Wojtek - już jesteś znany nie tylko na pbb ;)

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-06-27 07:48:12
    Temat: Re: Czyżby Wojtek Frabiński ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 27 Jun 2002 09:44:33 +0200, "Andrzej"
    <f...@p...onet.pl> wrote:

    >Przed chwilą w Informatorze Ekonomicznym Trójki poinformowano o młodym
    >człowieku, który posiada już około 300 kart płatniczych ... wystawionych na
    >swoje nazwisko. Brawo Wojtek - już jesteś znany nie tylko na pbb ;)

    Nie, to pewnie o SebMalu.
    To byl przeglad prasy ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-06-27 07:51:32
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to pewnie o SebMalu.
    > To byl przeglad prasy ?

    A jaki jest Twoj aktualny stan posiadania? ;-) Wszytskie sa wrzucone na
    stronke?

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-27 07:58:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 27 Jun 2002 09:51:32 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A jaki jest Twoj aktualny stan posiadania? ;-) Wszytskie sa wrzucone na
    >stronke?

    Mniej wiecej, cos kolo 50. Teraz koncetruje sie juz bardziej na
    jakosci niz ilosci, nie mam czasu biegac za kazdym plastkiem :-/
    Ale drugi wizytownik musze wlasnie kupic :P
    SebMala nawet nie planuje gonic :), teraz mysle bardziej co by na
    strone dodac z informacyjnych materialow.
    No i kombinuje jak zdobyc DC przed trzydziestka (zatrudnienie w IBM
    albo Accenture nie wchodzi w gre :-)).

  • 5. Data: 2002-06-27 08:29:38
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Wojtek Frabinski napisal:
    > Nie, to pewnie o SebMalu.

    O Tobie tez ;)
    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020627/pieniadze_
    a_6.html

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 6. Data: 2002-06-27 08:37:02
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > O Tobie tez ;)
    > http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020627/pieniadze_
    a_6.html

    Tylko pozazdroscic. 3maj tak dalej Wojtku =)

  • 7. Data: 2002-06-27 08:42:01
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > O Tobie tez ;)
    > http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020627/pieniadze_
    a_6.html

    Sława już jest, teraz pieniądze :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2002-06-27 08:44:23
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to pewnie o SebMalu.
    > To byl przeglad prasy ?

    Nie wiem, bo nie usłyszałem początku i źródła informacji.

    ....ale 50 sztuk to też niezła kolekcja ;)

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2002-06-27 10:47:38
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert Wicik napisał(a):

    > Sława już jest, teraz pieniądze :-))

    zeby na DC starczylo ;)

    roberts

  • 10. Data: 2002-06-27 11:42:31
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > O Tobie tez ;)
    > http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020627/pieniadze_
    a_6.html

    W wydaniu papierowym są też zdjęcia SebMala i Wojtka. Gtaka dla fanek.
    Pozdrawiam. Pawel