  • 11. Data: 2002-01-05 17:48:44
    Temat: Re: Czy warto ING Bank Śląski? NIE
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Wczoraj dowiedzialem sie, ze ING wprowadza opłaty za prowadzenie rachunków
    > walutowych - 5 zł/miesiąc. Z moich wyliczeń wynika, że będę musiał dopłacać
    > do tych kont, bo przy aktualnym oprocentowaniu odsetki nawet nie pokryją
    > prowizji (60 zł/rok). Chyba że to nie prawda.
    >
    > Tak więc BTW: Gdzie najlepiej założyć rachunek walutowy?

    Mam podobną rozterkę, ale sprawdzałem wczoraj ich TOiP, nic tam nie ma o
    opłatach jw.
    Podobno Nordea ma w planach najbliższych r.wal.
    pzdr.,

  • 12. Data: 2002-01-05 20:08:38
    Temat: Re: Czy warto ING Bank Śląski?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jonca)

    Dnia Sat, 5 Jan 2002 13:34:58 +0100,
    osoba podpisana: Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl>
    napisała:
    >innych
    >na
    >
    >Bo:
    >- najwyższe na rynku opłaty i prowizje;
    Bzdura. No chyba że podrozał ror
    >- najniższe oprocentowanie wkładów, najwyższe kredytów;
    tego nie wiem bo nie trzzymam tam dużych pieniędzy.

    >- niska jakość usług (w tym kompetencje i nastawienie obsługi do klientów,
    >sprawność
    Jeśli chodzi o kompetencję czy wyszkolenie to mogę się zgodzić, nastawienie do
    klientów? Może trafiles na zły oddział.
    > i ilość bankomatów);
    >- mały wachlarz usług (nic poza standard oferowany przez inne banki);
    Możesz rozwinąć ?
    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 13. Data: 2002-01-05 20:39:18
    Od: <t...@s...pl>

    Są juz banki które
    > sobie z tym radzą (vide Nordea).

    Moze sobie juz gdzies Nordea z tym radzi (w Finlandii? w Szwecji, moze w
    centrali w Gdyni?) ale jesscze nie w Warszawie, gdzie ma 1,5 oddzialu (1 wlasny
    i jeden niby wchlonietego wlasnie do konca BWP-Unibanku) W tym niby
    wchlonietym powiedzieli mi, ze ich system komputerowy tego nie moze, bo jest
    jeszcze niezintegrowany i odeslali mnie w sprawie rachunku walutowego do
    tego "prawdziwego", gdzie mi z kolei oswiadczyli, ze owszem, moge sobie zalozyc
    rachunek walutowym, ale dopoki nie zmienia systemu komputerowego u siebie w
    banku, to go nie bede widzial z Solo. W sumie to bardzo fajne tlumaczenie: a co
    wlasciwie ma klienta obchodzic, ktory oddzial jaki ma system komputerowy?!?!
    Wiec na rachunek walutowy Nordei dostepny z Solo jeszcze pewno chwilke
    poczekamy.

  • 14. Data: 2002-01-06 19:42:11
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" napisał

    > Bo:
    > - najwyższe na rynku opłaty i prowizje;

    za co ? np. przelewy 0 zł w większości kont

    > - najniższe oprocentowanie wkładów, najwyższe kredytów;

    Od ręki podaję 3 banki, które mają niższe oprocentowanie ROR.
    I wyższe lini debetowej ...

    > - niska jakość usług (w tym kompetencje i nastawienie obsługi do klientów,
    > sprawność i ilość bankomatów);

    Kompetencje i jakość obsługi mogą dramatycznie się różnić
    w każdym oddziale. Sieć bankomatów zależy od regionu.
    To był kiedyś bank _Śląski_

    > - mały wachlarz usług (nic poza standard oferowany przez inne banki);

    A jaki jest ten standard i co inne banki oferują ponad ten standard ?
    Jak dla mnie, brakuje tylko typowej karty kredytowej, ale wiele
    innych banków też takich nie wydaje.

    Jacek Kurowski

  • 15. Data: 2002-01-07 09:22:10
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam podobną rozterkę, ale sprawdzałem wczoraj ich TOiP, nic tam nie ma o
    > opłatach jw.

    no popatrz - w TOiP oplat nie ma a mnie na koniec grudnia skubneli na
    5zl...:-(
    Dostalem emaila z ING - potwierdzili ze od grudnia wprowadzili oplaty za
    rachunki walutowe 5zl/m-c. Nie wiadomo czy dotyczy to tez OKO w Euro i
    dlaczego nie ma aktualnej TOiP na www.

    D.

  • 16. Data: 2002-01-09 13:17:36
    Od: "Piotr" <P...@w...pl>

    Witam

    Tak czytam ten temat i sie zastanawiam, czy wybrac ten bank jako marmurowy,
    do przelewow do mBanku, czy moze poszukac innego. A moze LG ?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 17. Data: 2002-01-09 19:09:19
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    wedlug mnie ING jest oki
    1. konto studenta > oplata 1,50 PLN a wplaty gratis
    2. obsluga internetowa > gratis
    3. ubezpieczenie nww > gratis

  • 18. Data: 2002-01-09 19:11:03
    Od: "Daniellus" <d...@i...pl>

    wedlug mnie nie ma lepszego > a w szczegolnosci w Bydgoszczy;))

    1/ wplaty na ror bez oplat
    2/ bankowosc interentowa takze
    3/ jezeli jestes studentem > polecam konto studenta > 1,5 PLn na miesiac a
    gratis jeszcze ubezpieczenie

  • 19. Data: 2002-01-09 22:06:40
    Od: "Piotr" <P...@w...pl>

    Dzieki.
    Chyba sie tam wybiore niedlugo :)

    ¸,ř¤°`°¤ř,¸¸,ř¤°`°¤ř,¸,ř¤°`°¤ř,¸¸,ř¤°`°¤ř,¸
    P...@w...pl
    ICQ# 136929588
    ¸,ř¤°`°¤ř,¸¸,ř¤°`°¤ř,¸,ř¤°`°¤ř,¸¸,ř¤°`°¤ř,¸

  • 20. Data: 2002-01-09 23:24:48
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > wedlug mnie ING jest oki
    > 1. konto studenta > oplata 1,50 PLN a wplaty gratis
    > 2. obsluga internetowa > gratis
    > 3. ubezpieczenie nww > gratis

    według mnie BSK jest:
    1. doskonały jeśli chcesz aby ktokolwiek mógł wydawać dyspozycje co do Twoich
    pieniędzy

    poczytaj
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=13675530
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=14314845

    2. doskonały jeśli lubisz niespodzianki

    poczytaj
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=14676985

    3. doskonały jeśli zamykasz konto. Załatwią wszystko w 5 minut. Tylko się nie
    zdziw jak Pani kasjerka przy wyjściu Cię zatrzyma bo zapomnieli rozwiązać umowy
    na BSKonline.

    4. wysyłanie reklamacji do centrali listem poleconym mija się z celem, centrala
    ma chyba odcięty dostęp do bazy danych z adresami do korespondencji -
    przynajmniej moim

    tyle o BSK
    pozdrawiam
    thewind

    p.s. Wiem, że istnieją oddziały ING BSK zarządzane na wysokim poziomie. Przed
    ludźmi, którzy przykładają się do kreowania pozytywnego wizerunku banku w
    oczach klientów chylę czoła i współczuję "koleżanek", dla których klient to
    tylko punkty na wycieczkę do Singapuru.