  • 1. Data: 2002-05-17 08:11:48
    Temat: Czy sytuacja bez wyjscia? - przekroczony limit debetowy
    Od: "Grzes P." <d...@p...com>

    Witam wszystkich,

    i mam pytanie (i jednoczesnie przestroge!). Moi znajomi napytali sobie
    biedy, bo przekroczyli o 1,3 PLN (slownie: jeden zloty trzydziesci groszy)
    linie kredytowa. Nie wczytali sie dokladnie w list z banku o podniesieniu
    oprocentowania.W wyniku tego nie przedluzono im, jak do tej pory,
    automatycznie linii kredytowej, tylko od razu, kiedy przyszly wyplaty, bank
    zaksiegowal kase i juz nie oddal, każąc spalcic reszte debetu (1600 PLN,
    oprocentowane na 24%).
    Pech, trafilo na zly czas, kiedy takiej kasy nie maja, a do tego trzeba z
    czegos zyc. I kiepsko w jednej chwili dowiedziec sie, ze wyplaty z calego
    miesiaca, ot tak, nie ma...

    Czy sytuacja jest bez wyjscia? Dzieje sie tak w Invest Banku. Czy ktos mial
    podobna sytuacje i wybrna z tego? Bede wdzieczny za podzielenie sie uwagami
    na ten temat.

    Pozdrawiam
    Grzes

  • 2. Data: 2002-05-21 19:04:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Grzes P." <d...@p...com> writes:

> [...]
    > czegos zyc. I kiepsko w jednej chwili dowiedziec sie, ze wyplaty z calego

    Trzeba napisac prosbe do banku, to chyba oczywiste. Watpie by byl to jakis
    problem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator