  • 1. Data: 2004-03-08 22:12:12
    Temat: Czy podpisac -ochrona danych vw
    Od: "Buggy" <n...@n...pl>

    W umowie o prowadzenie ROR'u jest ramka o ochronie danych osobowych i
    miejsce na osobny podpis.
    Czy powinienem to podpisywac? Jak sadzicie?
    Oto tekst ramki:
    -----------
    "Bank jest uprawniony do przetwarzania danych osobowych oraz wszelkich
    innych informacji zwiazanych z niniejsza umowa do celow marketingowych, jak
    rowniez do ich udostepniania podmiotom powiazanym kapitalowo i podmiotom
    wspolpracujacym z bankiem, jezeli wspolpraca ta zwiazana jest z niniejsza
    umowa. Klient oswiadcza, iz jest mu wiadome, ze przysluguje mu prawo do
    wgladu do jego danych os. oraz do ich poprawiania."
    ------------
    Czyli moga moje dane dac komu chca i kiedy chca...!

  • 2. Data: 2004-03-08 22:36:29
    Temat: Re: Czy podpisac -ochrona danych vw
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Buggy" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > wgladu do jego danych os. oraz do ich poprawiania."
    > ------------
    > Czyli moga moje dane dac komu chca i kiedy chca...!

    No nie do końca.
    Jak się nie podpiszesz, to nie będziesz otrzymywał żadnych reklamówek, ale
    nie będziesz brał też udziału w żadnych promocjach itp itd. Po prostu bank
    będzie prowadził twoje konto i nic po za tym.
    Jak się podpiszesz, to wyrażasz zgodę, żeby bank przekazał twoje dane
    firmie, która np. prowadzi promocję czegoś tam dla banku.

  • 3. Data: 2004-03-09 08:44:22
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

> [...]
    > Jak się podpiszesz, to wyrażasz zgodę, żeby bank przekazał twoje dane
    > firmie, która np. prowadzi promocję czegoś tam dla banku.

    Też nie do końca...
    Przetwarzanie na potrzeby promocji własnych produktów jest możliwe po
    ostatniej nowelizacji przepisów i nie wymaga odrębnej zgody - tak wię ulotki
    banku będziesz otrzymywał. Natomaist faktycznie - nie będa mogli przekazywać
    tych danych innym firmom (chyba że na mocy odrębnych przepisów)