  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Czy ktoś wreszcie dobierze się marmurom do tyłka...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 2 Jan 2006 11:47:23 +0100

    za przetrzymywanie i obracanie pieniędzmi klientów bez ich zgody?
    Przecież skala tego zjawiska przechodzi wszelkie granice przyzwoitości,
    WSZYSTKIE znane mi marmury okradają klientów na odsetkach i możliwości
    obracania własnymi pieniążkami...

    Jak ktoś nie wierzy, niech wyśle sobie pieniążki do marmura w piątek o
    godzinie 11:30 (więc powinno pójść południową sesją elixira).
    Marmur pokaże pieniążki na koncie w poniedziałek około południa. Oznacza
    to, że obraca pieniędzmi klienta przez trzy pełne doby, kasując odsetki,
    zamiast je płacić!!! (bo przecież klientowi nie naliczy za to czego nie ma
    na koncie).

    W dodatku to nie jest tradycja, a przyniesiony zwyczaj. Kiedyś, jak w
    mBanku były bardzo niskie limity wypłat, to przelewałem w piątek do
    ówczesnego bardzo porządnego banku jakim był Śląski, i mogłem w sobotę
    podjąć w lokalnym oddziale. Potem zamknęli w soboty, ale wciąż mogłem
    podjąć w bankomacie. Potem zaczęli przetrzymywać do poniedziałku, ale wciąż
    mogłem podjąć na prywatnym. Ale jak kiedyś mi na prywatnym koncie
    przetrzymali pieniądze do godziny 13:30 w poniedziałek, to zrobiłem
    karczemną awanturę, która oparła się aż o centralę banku, gdzie
    potwierdzili mi, że pieniądze SĄ w banku, natomiast NIE SĄ na moim koncie.
    Po tym podziękowałem im (a zbierało się im również za inne skurwysyństwa,
    typu podnoszenie opłat bez informacji, jak obecnie BPH).
    Teraz widzę, że praktycznie każdy marmur bawi sie w okradanie klienta. I
    pisze słowo OKRADANIE z pełną świadomością - klient przez 3 doby nie może
    korzystać ze SWOICH pieniędzy i nie otrzymuje należnych odsetek, które
    KRADNIE bank.

    A najbardziej przeraża mnie to, że proceder jest stosowany coraz szerzej,
    ergo - nikt się tym nie interesuje i nikt z tym nie walczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu