  • Data: 2006-01-02 12:56:24
    Temat: Re: Czy ktoś wreszcie dobierze się marmurom do tyłka...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 02 Jan 2006 13:47:44 +0100, Przemek napisał(a):

    > Ok zrobi tak, bo tak ma ustalone sesje przychodzące, ale jeżeli ING nie
    > ma sesji przychodzącej wieczorem to Ci nie zaksięguje tylko dopiero w
    > poniedziałek.

    co to znaczy "nie ma sesji przychodzącej" ???
    ZTCW to przelewy przychodzące, przychodzą jak SMS.
    O tym, którą sesją pójdzie przelew, decyduje bank wysyłający, bo on za to
    płaci. W efekcie pieniądze będą wieczorem w banku docelowym i to jego
    problem co z tym zrobi.

    GDYBYŚ miał rację, to pieniądze przez weekend "lezałyby" w KIR, a to
    niemożliwe.

    > Mylisz się!!! Infrastruktura nie ma nic do rzeczy!!! Chodzi o to, że ING
    > ma pieniądze księgowane centralnie najpierw spływają do głównych
    > oddziałów a potem do oddziałów gdzie masz konto.

    A co mnie to obchodzi? mogą nawet gołębiami wysyłać, byleby były na czas.
    Oprócz tego nikt w 2005 (2006) roku nie robi tego ręcznie, więc nie widzę
    problemu, żeby zostało to zrobione w nocy przez system komputerowy.

    Skoro w takim mBanku przelew wewnętrzny może iść online, to zaksięgowanie
    pieniędzy na koncie (również operacja wewnętrzna, bo Elixir dostarcza
    wszystko do godziny 19, więc pieniążki są już wtedy w banku) również może
    odbywać się online, nawet w marmurach - i założę się o szklany pojemnik z
    dobrą zawartością o objętości 0.7 litra że tak właśnie się dzieje.
    Tylko, że po drodze między elixirem a kontem docelowym IMHO zaliczają
    jeszcze kilka kont, przynosząc niezłe zyski, tyle, że niewłasciwej osobie
    (prawnej/fizycznej)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu