    From: "MŁG" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy ktoś dostał już umowę...?
    Date: Wed, 11 Feb 2004 13:54:04 +0100

    Ale na pocieszenie dla Was, choc nie wiem czy to pocieszajace, powiem, ze
    jak dostalem papiery, to zadzwonilem zeby sie umowic na przyjazd kuriera.
    Panienka zapisala mnie na poniedzialek miedzy 10 a 14. Na szczescie nie
    mialem tego dnia jakis spraw wiec OK. Tyle, ze pan kurier olal sprawe i nie
    przyjechal wcale. Gdy zadzwonilem na infolinie, jedyne co mogli zrobic to
    zaproponowac mi kolejny termin - za dwa dni robocze, lub sugerowac abym sam
    sie udal na poczte. No to sie wkurzylem i faktycznie poszedlem sobie na
    poczte, a im zasugerowalem zmiane firmy obslugujacej ich przesylki. Nigdy
    nie wysle niczego Stolica.

    Pozdrowka!

    MŁG