  • 141. Data: 2003-11-23 16:08:05
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywaniezalączników do wyciągów?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiotrR napisał:

    > Żegnam osobę, która nie przyjmuje do wiadomości podstawowych
    > rzeczy.

    Zawsze warto napisac kogo konkretnie zegnasz lub zacytowac kawelek
    wypowiedzi tego kogos lub przynajmniej nie kasowac "Uzytkownik xxxxxxx
    napisl:".

    A tak pozegnales wszystkich, czyli nikogo. A moze sam sie pozegnales?
    Juz nas opuszczasz? Gdybys sie bardziej przylozyl do roboty, to mialbys
    wiecej czasu na czytanie pbb. :-P

    Bartol

  • 142. Data: 2003-11-23 23:26:49
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dotąd się zgadza,

    > a to, to już Twoja, bądź przekazana Tobie interpretacja,
    > w dodatku sprzeczna z wcześniejszym zdaniem:
    > 'każdy kontrahent zostanie oznaczony 7 cyfrowym ID'

    Jest to oficjalny dokument z banku - tak oni mi to proponuja i ja nie widzę
    innego wykorzystania.

    Nie widzę sprzeczności
    lokator będzie miał konta formacie
    00 0000 0000 0000 0000 0XNN NNNN

    Tak mi to przekazano.

> [...]
    > Jedno subkonto na jedno mieszkanie gdzie:
    > X (kod osiedla) NNN (kod budynku)NNN (kod mieszkania)
    > W dodatku numer będzie zasadniczo zgodny z obecnie stosowanym
    > kodem mieszkania w postaci xx-yyy-zzz
    > (a dokładniej 0x-yyy-zzz bo liczba osiedli nie przekracza 10)
    >
    > w polu tytułem będzie:
    > czynsz za m-c ______
    > w tym f. remontowy ______
    >
    > Kredyt (kilka % mieszkań) faktycznie był i nadal będzie spłacany
    > za pomocą odrębnej książeczki.
    >
    > Odcinki 'dla odbiorcy' będą jeszcze przekazywane do spółdzielni

    Nie mam takiego szczęścia - u mnie już nie mam dowodów (czasami
    po kilka sztuk).

    > do czasu uruchomienia systemu subkont (planowo przełom I/IIkw.)
    > jednak nie dłużej niż do k.czerwca`04

    Czyli teraz rozmawiacie na temat tego co ma zacząć działać za pół roku.
    Odlot.
    To tak jak Prokom robi z ZUSem

    PiotrR

  • 143. Data: 2003-11-23 23:29:05
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A tak pozegnales wszystkich, czyli nikogo. A moze sam sie pozegnales?
    > Juz nas opuszczasz? Gdybys sie bardziej przylozyl do roboty, to mialbys

    Nie wiem jak ty ale ja widzę komu odpowiadam.
    Od tego mam wątki i wcięcia.

    PiotrR

  • 144. Data: 2003-11-24 16:05:07
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiotrR napisał:

    > Nie wiem jak ty ale ja widzę komu odpowiadam.
    > Od tego mam wątki i wcięcia.

    A ja nie trzymam starych wiadomosci, wiec Twoj post pojawil sie ni
    gruszki, ni z pietruszki.

    Bartol

  • 145. Data: 2003-11-24 20:37:31
    Od: Przemek Wrzesinski <p...@n...gazeta.pl>

    Jakiś czas temu, PiotrR w wiadomosci <bpoqmc$hmf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    w swoim donosie napisał(a):

    Witam po przerwie.

    >Żegnam osobę, która nie przyjmuje do wiadomości podstawowych
    >rzeczy.

    Sam siebie plonkujesz ?
    A tak co do watku, do ciebie chyba nie dotarlo, ze masz *przede wszystkim*
    ulatwic zycie spoldzielcom. Jesli przy okazji poprawisz sobie obieg
    dokumentow (nie utrudniajac zycia spoldzielcom) to dobrze. Jesli nie, to nie
    masz prawa utrudniac zycia twemu pracodawcy. I cos sie uparl na ten PKO BP.
    Bo ma duzo oddzialow ? To zaden argument, dopoki nie wiesz ( a wlasnie wiesz
    ?) gdzie spoldzielcy maja konta/w jaki sposob chca placic.

    Przemek

  • 146. Data: 2003-11-24 20:59:17
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    > A ja nie trzymam starych wiadomosci, wiec Twoj post pojawil sie ni
    > gruszki, ni z pietruszki.
    >
    > Bartol

    To juz nie mój problem
    Ja używam OE, a nie Mozilli.

    PiotrR

  • 147. Data: 2003-11-24 21:03:23
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:doq4svghb16nnrkc9t22uu8t0oc0kufoc2@4ax.com...
> [...]
    > ulatwic zycie spoldzielcom. Jesli przy okazji poprawisz sobie obieg
    > dokumentow (nie utrudniajac zycia spoldzielcom) to dobrze. Jesli nie, to

    Ha Ha
    Żebym sobie czasem nie zrobił dobrze.
    A co do interesów spółdzielców to juz się wypowiadałem jaki jest mój
    interes,
    a jak ktoś nie czytał to jego problema.

    > masz prawa utrudniac zycia twemu pracodawcy. I cos sie uparl na ten PKO
    BP.
    > Bo ma duzo oddzialow ? To zaden argument, dopoki nie wiesz ( a wlasnie
    wiesz

    Nie chce mi się po raz dziesiąty odpowiadać na to pytanie.

    > ?) gdzie spoldzielcy maja konta/w jaki sposob chca placic.
    >
    > Przemek

    PiotrR

  • 148. Data: 2003-11-24 21:32:10
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiotrR napisał:

    > To juz nie mój problem
    > Ja używam OE, a nie Mozilli.

    To nie ma znaczenia, bo w Mozilli moge sobie ustawic co chce. Ustawilem
    wiec, ze pokazuje mi tylko nowe posty. Bardzo to wygodne.

    OK. Nie o to chodzi, jesli Twoje zawsze musi byc na wierzchu, to niech
    Ci bedzie. Mnie to wali, bo nie zawracam sobie glowy drobiazgami.

    Bartol

  • 149. Data: 2003-11-24 21:34:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Nov 2003 21:59:17 +0100,
    osoba podpisana: PiotrR <w...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    [...]
    > To juz nie mój problem
    > Ja używam OE, a nie Mozilli.
    I ? (KJ zastanowiający sie co ma wspólnego używanie OE z trzymaniem lub
    nie starych postów)

    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 150. Data: 2003-11-24 23:09:29
    Od: "PiotrR" <w...@p...onet.pl>

    > To nie ma znaczenia, bo w Mozilli moge sobie ustawic co chce. Ustawilem
    > wiec, ze pokazuje mi tylko nowe posty. Bardzo to wygodne.

    To nie miej pretensji do kogoś kto prowadzi rozmowę, a ty sie wcinasz
    pod koniec gadki.

    > OK. Nie o to chodzi, jesli Twoje zawsze musi byc na wierzchu, to niech
    > Ci bedzie. Mnie to wali, bo nie zawracam sobie glowy drobiazgami.

    Niech mi będzie.
    A że tak sie przekornie zapytam to co Cię wali :)

    PiotrR