  • 1. Data: 2007-03-08 10:04:07
    Temat: Czy jeszcze jakieś bankomaty wypłacają drobne ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?

    pzdr,
    Dentarg

  • 2. Data: 2007-03-08 10:13:44
    Temat: Re: Czy jeszcze jakie? bankomaty wypłacajš drobne ?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Dentarg napisał(a):
    > Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?

    Są.

  • 3. Data: 2007-03-08 10:16:58
    Temat: Re: Czy jeszcze jakie? bankomaty wypłacają drobne ?
    Od: "Krzysztof Rojek" <k.rojek@[usun]plusnet.pl>

    > Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?

    cash4you
    chyba także pko bp

    krzysiek

  • 4. Data: 2007-03-08 10:18:05
    Od: moris123 <m...@i...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Są.

    Jak chcę drobne, korzystam z bankomatu BZWBK, wypłaca 10 złotówki.

    Pzdr.

  • 5. Data: 2007-03-08 10:19:00
    Od: _Krysek <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Dentarg napisał:
    > Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?
    >
    > pzdr,
    > Dentarg

    BZWBK daje po 10pln

    _Krysek

  • 6. Data: 2007-03-08 10:24:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dentarg wrote:
    > Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?
    >
    > pzdr,
    > Dentarg
    Bzwbk - 10 PLN
    PKO BP - 20 PLN
    te udało mi sie wypłacić.

    KJ

  • 7. Data: 2007-03-08 10:25:47
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > Są.

    super odpowiedz, na pewno gosciowi o to chodzilo

    taki skecz byl, w ktorym rodzina wlasnie w ten sposob odpowiadala
    - mozesz przyjsc na obiad?
    - moge

    - wiesz ktora godzina?
    - wiem

    ad rem
    ztcw niektore ing i wbk

  • 8. Data: 2007-03-08 10:29:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wojtaszek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > super odpowiedz, na pewno gosciowi o to chodzilo

    Gdyby chodzilo o cos innego, z pewnoscia zadalby inne pytanie.
    Jak ktos Cie pyta, jak dojechac do Krakowa, to wyjasniasz mu zasade
    dzialania satelity szpiegowskiego?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2007-03-08 10:32:07
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    SDD napisał(a):
> [...]
    >
    > Gdyby chodzilo o cos innego, z pewnoscia zadalby inne pytanie.
    > Jak ktos Cie pyta, jak dojechac do Krakowa, to wyjasniasz mu zasade

    nie badz taki do przodu

  • 10. Data: 2007-03-08 10:32:55
    Temat: Re: Czy jeszcze jakieœ bankomaty wypłacajš drobne ?
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Dentarg napisał(a):

    > Czy są jeszcze bankomaty, które wypłacają mniejsze kwoty niż 50 PLN ?

    Tak, są takie. Na pewno bankomaty PKO BP do nich należą, z których
    bez problemu dostaję banknoty 20 zł.

    --
    Jacek Wojaczyński

    JabberID: j...@j...wp.pl