  • Data: 2019-02-09 12:31:46
    Temat: Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie da się zrezygnować. Nie ma też limitów.
    Jedyna możliwość to bank, który tego jeszcze nie ma.
    Jedyny mi znany to bgż bnp paribas - debetówka do konta optymalnego (konto i karta
    darmowe) i kredytówka standard - tą można dostać z limitem do 4k na oświadczenie w
    "punkcie" w "galerii handlowej", i to od ręki wydają, więc możesz iść jeszcze dziś i
    od razu płacić - bezpłatna na rok.
    Myślę, że w ciągu roku i tak wprowadzą 3DS.