  • Data: 2019-02-09 19:47:15
    Temat: Re: Czy i jak zrezygnowac z 3D-Secure?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmm, nie wiem, czy jest takie promo (coś w tym stylu chyba kiedyś było, może teraz
    nowa edycja, ale ZTCP to wcale nie było tak łatwo o te 10%), ale m.in. "KK carrefour"
    oraz "KK OBI" to też jest bgż bnpp.
    Oprócz tego są jeszcze "punkty" banku na tzw. "wyspach" w tzw. "galeriach handlowych"
    (na stronie banku trzeba poszukać właśnie "punktów", w przeciwieństwie do oddziałów,
    tam promo bezpłatności rocznej nie ma).
    Ale nie wszędzie są takie same warunki. OIDP "punkty" i carrefour mają tą roczną
    darmowość, ale OBI nie ma.
    KK carrefour można oczywiście wyrobić tylko w "centrum finansowym carrefour" czy
    jakoś tak - i trzeba szukać na stronie carrefour.
    Ja brałem w "punkcie" z promo z walizką, choć zamiast walizki wziąłem hulajnogę.
    Jeśliś z DC to mogę polecić panią Agnieszkę, obecnie na "wyspie" w KEN Center, przy
    leclercu na skrzyżowaniu KEN i Ciszewskiego.