  • 1. Data: 2006-09-13 08:43:17
    Temat: Czy bank moze odebrac KK (czy sprawdza BIK periodycznie) ?
    Od: "Franek" <...@a...com>

    Banki sprawdzaja w BIK-u inne kredyty klienta przed przyznaniem KK, prawda?
    A mnie interesuje, czy jest mozliwa taka sytuacja, ze klient zostanie
    sprawdzony,
    wszystko bedzie OK, dostanie KK, a za pol roku zaciagnie nowy kredyt, na
    przyklad
    hipoteczny, w innym banku. Czy banki sprawdzaja co jakis czas swoich
    klientow w BIK-u i moga stwierdzic, ze skoro ktos ma hipoteczny, to moze mu
    juz nie starczyc na splate KK i
    mu ja odbiora?

  • 2. Data: 2006-09-13 09:02:31
    Od: "portos111" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Franek" <...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > hipoteczny, w innym banku. Czy banki sprawdzaja co jakis czas swoich
    > klientow w BIK-u i moga stwierdzic, ze skoro ktos ma hipoteczny, to moze

    jeśli spłacasz kartę w teminie i nie robisz na niej przekrętów to raczej nie
    ma obawy. Dopiero gdybyś robił problemy to wtedy moga ci wypowiedziec umowę.
    Każda używana karta to dla banku zyski więc banki nie będą zabierac kart za
    byle co.