  • 1. Data: 2009-02-11 20:35:08
    Temat: Cyfrowy Polsat na drodze do WIG-u20
    Od: " " <p...@W...gazeta.pl>

    juz za niedlugo ta spolka dolaczy do elitarnogo klubu spolek z wigu20,
    elitarnego bo kazdy fundusz benchmarketingowy powinien ja miec, i tu juz sie
    pojawily zakupy, dzis cyfrowy polsat zanotowal roczne MAXIMA, licze tez na
    dobre wyniki finansowe za 4 kwartal, stabilny akcjonariat i sky is the limit,
    25 PLN to juz w tym roku
    Piter

  • 2. Data: 2009-02-11 20:53:58
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat na drodze do WIG-u20
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    Jak tylko wejdzie w sklad indeksu to bedzie koniec jej
    wzrostow....Analogiczne sytuacje juz mielismy na kilku spolkach...W hossie
    byly to Bioton czy Getin...Zlecenia koszykowe i manipulacje na Wig-20
    skutecznie zdoluja ta spolke w dol....Mysle, ze ze swojego maksimum w Wig-20
    bedzie miala szanse przy dalszych spadkach wczesniej czy pozniej zaliczyc
    swoje minima i jeszcze je pokonac i nie bedzie tak jak teraz mialo znaczenia
    jakie osoaga zyski itp....Taki to juz urok Wig-20 w czasach bessy.....

  • 3. Data: 2009-02-12 06:03:30
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

> [...]
    > pojawily zakupy, dzis cyfrowy polsat zanotowal roczne MAXIMA, licze tez na
    > dobre wyniki finansowe za 4 kwartal, stabilny akcjonariat i sky is the

    W zeszlym roku dosc duzo mowiono o zmianie WIG 20 na WIG30. co mialoby
    utrudnic ustawianie go do poziomu kursu futures

    Leszek

  • 4. Data: 2009-02-12 07:04:12
    Temat: po co meczyc Futuresow: zrobmy WIG 10; moze WIG 5.
    Od: k...@p...onet.pl

    1. > W zeszlym roku dosc duzo mowiono o zmianie WIG 20 na WIG30. co mialoby
    > utrudnic ustawianie go do poziomu kursu futures
    >
    > Leszek

    2. Zatem WIG 20 ma WIG 10
    3. Zatem Podwojny Fiksing codzienny na fiksing w poniedzialki i srody, a jesli
    zbyt duzo notowan dla systemu WGPW to tylko notowania w poniedzialki.
    4. Podwojny Fiksing od 9,15 do 9,20 i od 15 do 15,05.
    Dodatkowe dotychczasowe minuty mecza system i budza tamte spolki na zbyt dlugo.

    pozdrowienia i udanej hossy na WIG 5 (jeszcze pepsza propozycja) i
    tzw "Swiatecznym 2-FIKS"

    kroovka

  • 5. Data: 2009-02-12 08:42:14
    Temat: Re: po co meczyc Futuresow: zrobmy WIG 10; moze WIG 5.