  • 1. Data: 2009-02-11 21:48:33
    Temat: czy ktoś jest z tamtych czasów?
    Od: m...@g...com

    Witam!

    Nie było mnie tu od bardzo dawna... Ale czasy są ciekawe -
    niedźwiedzie panują niepodzielnie, wokół słychać rżężenie byków, a
    czerwień aż razi w oczy. Generalnie sentyment jest przyjemny. Fajnie
    więc chyba dyskutuje się moim dawnym przyjaciołom - niedźwiedziom w
    tych klimatach. Czy są tu jeszcze jacyś??? :-)

    pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2009-02-11 22:05:37
    Temat: Re: czy ktoś jest z tamtych czasów?
    Od: fatso <f...@n...com>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    > więc chyba dyskutuje się moim dawnym przyjaciołom - niedźwiedziom w
    > tych klimatach. Czy są tu jeszcze jacyś??? :-)

    Ja jestem- ostatnio nawet mam dobra passe. Gram na bankach day-trading
    na LSE,
    wygrywam. Nieduzo, wczoraj ok 2 tys zl, dzisiaj 1 tys. ,male to ale cieszy.
    No i moja milosc- srebrne dzbanuszki ostatnio mocno do gory.
    Czyli, ogolem rzecz biorac- witaj smutku!

    fatso

  • 3. Data: 2009-02-11 22:56:38
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    > wygrywam. Nieduzo, wczoraj ok 2 tys zl, dzisiaj 1 tys. ,male to ale
    > cieszy.
    > No i moja milosc- srebrne dzbanuszki ostatnio mocno do gory.
    > Czyli, ogolem rzecz biorac- witaj smutku!

    Zloto tez. Dywergencja z USD. Oby tak dalej.

    G (zapakowany w RCGLDOPEN)

  • 4. Data: 2009-02-12 00:51:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Gonzo" <g...@n...net> wrote in message news:gmvl3d$jnr$1@news.onet.pl...

    > "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    >
    > Zloto tez. Dywergencja z USD. Oby tak dalej.
    >
    > G (zapakowany w RCGLDOPEN)

    jak ci sie handluje na tym papierze ?

    george

  • 5. Data: 2009-02-12 07:41:58
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    Witam!

[...]

    Marku a pamiętasz mnie ???

    pzdr
    Dars

  • 6. Data: 2009-02-12 08:43:55
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    > jak ci sie handluje na tym papierze ?

    W porzadku, chociaz zawieram bardzo malo transakcji.

  • 7. Data: 2009-02-12 09:52:07
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Gonzo" <g...@n...net> wrote in message news:gn0ngi$l7p$1@news.onet.pl...

    > "george" <g...@v...pl> wrote in message
    >
    > W porzadku, chociaz zawieram bardzo malo transakcji.

    notujesz jakis "slippage" większy niż to wynika z chwilowych ofert K/S ?
    przykładowo czy zdarza sie śe w chwili złożenia zlecenia animator zmienia
    ceny i zlecenie nie wchodzi ?
    Jesli tak to jak często ?

    george

  • 8. Data: 2009-02-12 10:48:06
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > więc chyba dyskutuje się moim dawnym przyjaciołom - niedźwiedziom w
    > tych klimatach. Czy są tu jeszcze jacyś??? :-)

    Witaj Morsie... :)))

  • 9. Data: 2009-02-12 16:57:42
    Od: m...@g...com

    On 12 Lut, 08:41, "Dars" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > więc chyba dyskutuje się moim dawnym przyjaciołom - niedźwiedziom w
    > tych klimatach. Czy są tu jeszcze jacyś??? :-)

    Pewnie że tak! Pozdrawiam Cię. Napisz jak leci. Ty pamietam wierzyłeś
    w hossę, to pewnie zarobiłeś na niej i wierzę, że w porę uciekłeś . Ja
    z kolei nie miałem prawa mieć dlugich ;-) więc włożyłem całą kasę 5
    lat temu na rynek nieruchomości komercyjnych. Jestem do przodu jakieś
    120%. Lepiej niż giełda, bez stresu i nie musże się martwić, co teraz
    robić. Aha, poza tym napisałem książkę ;-) (nie o giełdzie) A czasy
    idą nieciekawe... Jeżeli Amerykanie obronią dziś poprzednie minima,
    będzie szansa na wzrost parę miesięcy. Potem spodziewam się przebicia
    minimów oraz spadek DJIA do 4000 pkt. a docelowo do 2000pkt. Jeśli nie
    obronią, spadki zaczynamy natychmiats a wspomniane 4000pkt jest
    najbliższym mocnym wsparciem. Moim zdaniem jesteśmy w trakcie pękania
    całej spekulacyjnej bani giełdowej, dmuchanej przez prawie 100 lat.
    Będizemy dyskutować na ten temat, bo zaraz naskoczy na mnie wielu z
    uczestników grupy, że szerzę czarnowidztwo. ;-)

    pozdrawiam wszystkich
    MM

  • 10. Data: 2009-02-12 20:04:41
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>