  • 11. Data: 2015-07-28 22:07:40
    Temat: Re: Co z ta giełdą?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    n...@g...com pisze:

    > Tak g woli ścisłości. Niczego nie stwierdziłem, tylko pytam, a pytam
    > dlatego, że jest i śmieszno i straszno, bo jaki był powód wzrostu KGHM??? A
    > i 2% spadek poranny w tym kontekście może budzić uzasadnione pytania. Jeżeli
    > ktoś nie widzi w tym manipulacji, to jego sprawa. Dla mnie, to nie są
    > przypadki. Skąd pytanie o skoki? Ano chyba, to jest powszechna wiedza. Wiem,
    > też , że aby dokonać manipulacji na GPW potrzeba niemałej kasy. Tak tylko
    > kojarzę, a od badania sytuacji są odpowiednie instytucje. Ja tylko pytam i
    > się śmieję z bananagiełdy.

    Instytucje pod kontrolą rządzącego PO zdążą zbadać "podejrzenia" wobec
    opozycyjnego PiS _przed_ wyborami do Sejmu?

    --
    A. Filip
    Pierwsze koty za płoty. (Przysłowie polskie)

  • 12. Data: 2015-07-28 22:18:37
    Od: n...@g...com

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 22:07:42 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

    > Instytucje pod kontrolą rządzącego PO zdążą zbadać "podejrzenia" wobec
    > opozycyjnego PiS _przed_ wyborami do Sejmu?

> [...]

    Oczywiście śmiem wątpić. Ręka rękę myje. Rządy POPISU są tak czytelne jak i
    ta manipulacja:-)))))

  • 13. Data: 2015-07-28 23:07:49
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    n...@g...com wrote:

    > Oczywiście śmiem wątpić. Ręka rękę myje. Rządy POPISU są tak czytelne jak
    > i ta manipulacja:-)))))

    Jak wiadomo, że złodzieje i manipulatorzy to po co z nimi robić interesy i
    się tym interesować? Trzeba handlować na giełdzie gdzie nie ma insajderów i
    manipulacji. Podrzuć jaka to może być giełda gdzie nie ma insajderów i
    manipulacji, bo mnie właśnie z bańki wyszła nazwa. To musi być taka giełda
    co nie ma banana w nazwie. I koniecznie ceny idą w kierunku takim jakiego
    się spodziewamy, bo jak idą odwrotnie do pozycji to wiadomo, że złodzieje.

    A wracając do ceny KGHM, to ... No właśnie. Należało by dobrze zdefiniować
    co to jest cena i od czego zależy, jak jest tworzona. Jak byśmy to dobrze
    wiedzieli to mamy szansę, ale tylko szansę, domyśleć się co spowodowało taki
    ruch ceny. Ale komu by się chciało takimi rzeczami sobie dupę zawracać.
    Lepiej wierzyć, bo łatwiej, niż wiedzieć. Za dużo roboty.

    Pragnę tylko przypomnieć, że gdy jakiś tam Grek wyszedł i bąkną coś w
    telewizorze to na jeden dzień posrała się giełda we Frankfurcie. Ona nie
    jest banana tylko kokos. Albo inny przypadek. Jak jakiś Szwajcar coś mówił
    że zrobi czy nie zrobi to Forex dostał szału na na 2 dni. Ale Forex wiadocha
    ani banana ani kokos tylko batata giełda.

  • 14. Data: 2015-07-29 08:49:18
    Od: n...@g...com

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 23:07:52 UTC+2 użytkownik totus napisał:

> [...]
    > że zrobi czy nie zrobi to Forex dostał szału na na 2 dni. Ale Forex wiadocha
    > ani banana ani kokos tylko batata giełda.

    Dobrze kombinujesz zwłaszcza z kwestią referendum o niczym. To juz wyglada jakby
    międzonarodowe mafie sterowały politykami. A pamietasz dyrektywę Buscha o wykończeniu
    kapitału spekalucyjnego, bodajże po kryzysie azjatyckim?

  • 15. Data: 2015-07-29 10:38:42
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    n...@g...com wrote:

> [...]
    > jakby międzonarodowe mafie sterowały politykami. A pamietasz dyrektywę
    > Buscha o wykończeniu kapitału spekalucyjnego, bodajże po kryzysie

    Co ta jest kapitał spekulacyjny? Ja mam pozycje 1 do 7 dni. Mój kapitał jest
    spekulacyjny czy nie? Cały bałagan za oknem, który obserwujesz to wina czy
    zasługa polityków. Wszystkie żale i uwagi jakie masz do rzeczywistości to
    kieruj do nich. Co to za gadanie o kierowaniu? Jak Twój dzieciak nakłania
    Cię do pójścia do kina z nim i Ty się zgadasz to on Tobą kieruje? Twój
    podwładny namawia Cie do pewnego postępowania i Ty się zgadzasz to znaczy,
    że Tobą kieruje? Gdy ze współpracy z jakąś osobą osiągasz duże zyski to
    znaczy, że Tobą kieruje? Ludzie od zawsze starają się zmienić czyjeś
    postępowanie na własną korzyść ale tylko politycy robią to siłą.
    Zorganizowali i z podatków opłacają żołnierzy i policję i skłaniają innych
    do postępowania według własnego projektu poprzez strach. Tak robią tylko
    politycy. Inni ludzie stosują tylko naciski, którym można ulec lub nie.
    Politycy ulegają tym naciskom, które im się opłacają. A odwrotnie sami
    stosują siłę.
    Politycy nie chodzą na żadnym sznurku. W Polsce np. sami siebie opłacają i
    są panami życia wszystkich tu mieszkających. Kontrolują, każdy aspekt życia
    od poczęcia do śmierci. Niczym się to nie różni od hodowli bydła. Nie
    wszytko idzie tak jak by chcieli bo się kłócą miedzy sobą. Mamy tym więcej
    wolności im bardzie są skłóceni.
    Przyjrzyj się krajom, w których politycy się nie kłócą albo jakaś grupa ma
    pozycje dominującą. Jak tam się żyje? Chiny, Kuba, Korea Płn, Iran, Rosja,
    itp

  • 16. Data: 2015-07-30 09:09:38
    Od: n...@w...pl

    W dniu środa, 29 lipca 2015 10:38:45 UTC+2 użytkownik totus napisał:

> [...]
    > pozycje dominującą. Jak tam się żyje? Chiny, Kuba, Korea Płn, Iran, Rosja,

    Kolega mógłby nie wkładać w moje usta słów niewypowiedzianych? A kolega żył po kila
    lat w wymienionych krajach? Ja nie mam takiej możliwości.

  • 17. Data: 2015-07-30 13:03:30
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    n...@w...pl wrote:

    > Kolega mógłby nie wkładać w moje usta słów niewypowiedzianych? A kolega
    > żył po kila lat w wymienionych krajach? Ja nie mam takiej możliwości.

    Kolega się odniósł do twierdzenia, że jakaś mafia steruje politykami.
    Politykami nikt nie steruje. Politycy kręcą wszytkom bo tylko politycy
    kontrolują realną siłę czyli wojsko, policje i służby. Takie jest zdanie
    kolegi.

  • 18. Data: 2015-07-30 21:30:38
    Od: n...@g...com

    W dniu czwartek, 30 lipca 2015 13:03:35 UTC+2 użytkownik totus napisał:

> [...]
    > Politykami nikt nie steruje. Politycy kręcą wszytkom bo tylko politycy
    > kontrolują realną siłę czyli wojsko, policje i służby. Takie jest zdanie

    No cóż, dyskusja z serii co było pierwsze jajko czy kura. Gratuluję wiary w czystą
    demokrację, ja wolę spiskową teorię dziejów. Moja naiwna wiara jest, w to że człowiek
    nie jest tak głupi, a tylko ktoś każe mu grać głupa.To oczywiście odnośnie polityków.
    A może politycy udają takich jakimi chce ich widzieć większość. To jest dopiero
    przerażające.

  • 19. Data: 2015-07-30 22:25:26
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    n...@g...com wrote:

> [...]
    > głupa.To oczywiście odnośnie polityków. A może politycy udają takich
    > jakimi chce ich widzieć większość. To jest dopiero przerażające.

    Kompletnie się nie zrozumieliśmy. Ja twierdzę, że politycy to jedyna grupa
    społeczna, która jest suwerenna w swoich działaniach. Politycy, mam na myśli
    znaczenie wąskie, czyli szeroko pojęty rząd. Nie może być inaczej bo tylko
    oni mają siłę. Historia to potwierdza. Co politycy i jakimi metodami zrobili
    Al Capone? Jak im coś nie odpowiada to wysyłają lotniskowce i rozwiązują
    swoje nieporozumienia. Żadna inna grupa ludzi nie ma takich możliwości. Jak
    oceniają, że mają za mało pieniędzy do realizacji swoich planów to po prostu
    zabierają innym. Tłumaczenia są różne mniej lub bardziej pokrętne, nie
    zmienia to jednak faktu, że politycy to jedyni ludzie, którzy robią co chcą.
    Wszyscy inni działają pod presją prawa, które wymyślają i spisują na kartce
    papieru politycy, a potem wysyłają uzbrojonych ludzi, których politycy
    opłacają, by pozostali tych przepisów przestrzegali. Politycy wszystko robią
    jawnie. Kradną jawnie, zabijają jawnie. Są panami tego świata.

    Demokracja to tylko sposób podejmowania decyzji polegający na tym, że robimy
    tak jak większość aktywnych uprawnionych zdecyduje. Jak taka większość
    zdecyduje by pozabijać rudych i wypchać to tak się stanie. Taka jest teoria.

    "Demokracja", w której żyjemy taka nie jest. Nasza "demokracja" polega na
    tym, że większość aktywnych wyborców decyduje, którzy ludzie z podanej listy
    wejdą do rządu. Jeżeli na liście są sami złodzieje to demokratycznie wyborcy
    wybiorą którzy będą w rządzie. Tyle.

    To z możliwościami jakie mają politycy ma związek żaden.

    Innymi słowy ludzie w "demokratyczny" sposób wybierają sobie kto będzie
    dozorcą w ich obozie i kto będzie ich panem i będzie decydował o wszystkim
    co ich dotyczy. Od poczęcia aż do śmierci. Dodać trzeba, że wybierają z
    krótkiej listy podobnych sadystów ułożonej przez jednego z nich.

    Oczywiście jak w każdym obozie występują interesy wzajemne miedzy politykami
    i pensjonariuszami. Korupcja, wspólne interesy i tym podobne. Tylko politycy
    mogą się na korupcje zgodzić lub nie. Ty zapłacenia podatków nie masz
    możliwości odmówić. Jak sąsiad doniesie na policję, że z Twojego mieszkania
    czuć marihuanę to nie masz możliwości odmówić wejścia policji do "własnego"
    mieszkania czy domu.

    Pan chce Ty musisz.

    Z drugiej strony jak Ty wyrazisz uniżona prośbę popartą odpowiednio hojnym
    prezentem to Twój pan może, ale nie musi, przymknąć oko na przepisy, które
    sam wymyślił. A wymyślił je tak sprytnie by na boczku jeszcze coś sobie
    ukręcić.

    Co do mafii. Mafie produkują politycy. Prowadzili prohibicje alkoholu. Co to
    spowodowało? Najbardziej agresywni ryzykanci zaczęli przemycać alkohol.
    Zaczęli zarabiać ogromne pieniądze, którymi politycy dawali się łaskawie
    przekupywać. Podobnie rzecz się ma z narkotykami. W walce z handlem i
    zażywaniem narkotyków zginęło więcej ludzi niż od przedawkowania.

    Politycy świetnie też umieją robić kisiel w głowach swoich wyborców. Bez tej
    umiejętności dawno by wyginęli bo są w dramatycznej mniejszości. To bardzo
    inteligentni ludzie. Dlatego potrafią tak pasożytować na innych.

  • 20. Data: 2015-08-10 12:57:55
    Od: "Alibaba8" <a...@v...pl>

    Nie, no głównym powodem upadku grupy jest fakt, że wszyscy byli uczestnicy
    zarobili na gpw takie miliony, że już nie maja ochoty dyskutować z jakimiś
    tam ... . Zwłaszcza dzięki AT czyli maszynce do robienia pieniędzy. Dziwne
    jest tylko, to że społeczeństwo chyba jest już na tyle bogate, że nikt już
    nie chce milionów płynących ze stosowania AT na gpw.

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 17 marca 2015 09:31:52 UTC+1 użytkownik Alibaba8 napisał:
    > No to kiedy wracamy do kilkudziesięciu spółek? Kiedy? :-)))) Albo kiedy
    > przestaną manipulować (szwindlować) indeksami??? Zwłaszcza WIG- 20.
    > Kiedy???
    > :-))))
    >

    > ---
    > antywirusowe Avast.

    Ot dlaczego grupa padła. Główny powód, to banana giełda. Start dzisiejszy
    KGHM -2%. Jakiś oszołom z PIS ogłasza jakieś iluzje, sru KGHM
    +11%. Od bardzo długiego czasu KGHM jest "ściemniaczem" trendów całej gpw.