  • 11. Data: 2002-01-14 15:38:03
    Temat: Re: Co to za bank?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Karol" <
    > Użytkownik Grzegorz Adamski <
    >
    > Czy to jakas stala zasada w AC? Ja nie zaobserwowalem zmiany nr konta na
    > kazdej kolejnej fakturze?

    to dobrze ze zlecilem im stosowanie PZ - ciekawe czy tak co miesiac beda
    pobierac z mijego na coraz to inny rachunek. Przeciez moj bank zglupieje
    jak co miesiac inny rachunek bedzie ciagnął forse z mojego.
    Zobaczymy - na razie jeszcze nie wykonali żadnego PZ ale moze lada dzien
    eksperyment ruszy.
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-01-14 16:04:27
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    No i ja place na jakies inne konto w tym samym oddziale:

    3011-191267

    Karol