  • 1. Data: 2007-09-26 08:00:19
    Temat: Co sie zmienilo w mBanku ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Czy ktos sie orientuje jakie zmainy nastapily w seriwsie mBanku po ostatnim
    weekendzie ? Byl spory przestoj ale nie widze zadnych mowosci na www

    Fantom

  • 2. Data: 2007-09-26 08:02:15
    Temat: Re: Co sie zmienilo w mBanku ?
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos sie orientuje jakie zmainy nastapily w seriwsie mBanku po
    > ostatnim weekendzie ? Byl spory przestoj ale nie widze zadnych mowosci na
    > www

    czcionka :)

  • 3. Data: 2007-09-26 08:25:04
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Fantom pisze:
    > Witam
    > Czy ktos sie orientuje jakie zmainy nastapily w seriwsie mBanku po ostatnim
    > weekendzie ? Byl spory przestoj ale nie widze zadnych mowosci na www

    Ramki poszły w cholerę. Prócz tej jednej górnej, statycznej - z logiem
    mBanku.

  • 4. Data: 2007-09-26 08:33:11
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Wed, 26 Sep 2007 10:00:19 +0200, Fantom napisał(a):

    > Witam
    > Czy ktos sie orientuje jakie zmainy nastapily w seriwsie mBanku po ostatnim
    > weekendzie ? Byl spory przestoj ale nie widze zadnych mowosci na www

    hmm - mTransfer nie działa :(

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 5. Data: 2007-09-26 08:37:07
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    faktycznie ramki znikly, moze zacznie to dobrze dzialac na palmtopach.
    chyba pojawily sie nowe waluty, wczesniej o ile pamietam byly tylko zl i eur
    po wybraniu opcji z menu blokuja sie wszystkie elementy na stronie do
    czasu jej odswiezenia
    generalnie serwis chyba dziala szybciej
    Marx

  • 6. Data: 2007-09-26 08:42:06
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Danny napisał(a):

    > hmm - mTransfer nie działa :(

    i notowania ciągłe w eMaklerze sie coś o 10 wysypały...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    www.tramping.slask.pl
    www.duzy-biust.pl

  • 7. Data: 2007-09-26 08:43:48
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > eur
    > po wybraniu opcji z menu blokuja sie wszystkie elementy na stronie do

    wysłuchano moich modlitw:) nie ma ramek:))) jak mnie to wkurzalo,to
    masakra....
    no i faktycznie - strona działa szybciej.

  • 8. Data: 2007-09-26 08:49:38
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Danny pisze:

    > hmm - mTransfer nie działa :(

    U mnie działa, aczkolwiek dziwnie: przy płatności pojawiają się
    moje wszystkie rachunki do wyboru (eMax, eMax plus... i jeszcze
    jakiś bez nazwy z saldem 0,00) - wcześniej było tylko eKonto,
    o ile dobrze pamiętam.

    ch.

  • 9. Data: 2007-09-26 10:16:35
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Ramki poszły w cholerę. Prócz tej jednej górnej, statycznej - z logiem
    > mBanku.

    Pod Operą Mini kliknięcie na jakąś pozycję z menu powoduje faktyczne
    kliknięcie pozycji o 4 "oczka" niżej.

    p. m.

  • 10. Data: 2007-09-26 12:11:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Fantom wrote:
    > Witam
    > Czy ktos sie orientuje jakie zmainy nastapily w seriwsie mBanku po ostatnim
    > weekendzie ? Byl spory przestoj ale nie widze zadnych mowosci na www

    Przycisk potwierdzania jest deczko wyżej od pozostałych a kliknięcie na
    "zaloguj ponownie" powoduje "404: page not found" (Opera).

    Póki co więcej wpadek nie zauważyłem (jeszcze ;) )