  • 1. Data: 2007-09-25 20:45:40
    Temat: Millenium zamiana Visa na MC - cd.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    No wiec tak.... karte fizycznie zamienili mi szybko ale...

    Nie poprzepinali prawidlowo zadluzenia. Infolinia jest bezsilna, gdyz
    "my tego nie mozemy zrobic prosze udac sie do oddzialu". Oddzial na to
    "my nie mozemy tego zrobic, prosze zlozyc reklamacje telefonicznie".
    Dzwonie i slysze "pracownicy banku wprowadzili pana w blad prosze udac
    sie do oddzialu". Bledne kolo.

    Musialem splacic pierwsza KK z wlasnych srodkow. O zgrozo w oddziale
    banku mozna to zrobic ale kosztuje to 15 zl (tak wiec splacilem
    przelewem) - jak dla mnie to jest gorsze zdzierstwo niz jakas tam
    minimalna oplata za wplacanie/wyplacanie pieniedzy w kasie.

    Jednak obsluga Millenium stoi na "wysokim" poziomie. Dobrze, ze to jest
    tylko KK, ktorej mozna sie w prosty sposob pozbyc.

    Czekam na nastepne kwiatki. Poki co naliczyli mi jakies odsetki 10 zl
    niewiadomo tylko za co (infolinia tez nie wie). Reklamacja w tej sprawie
    leci jutro.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-09-25 20:50:37
    Temat: Re: Millenium zamiana Visa na MC - cd.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Wrz, 22:45, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > przelewem) - jak dla mnie to jest gorsze zdzierstwo niz jakas tam
    > minimalna oplata za wplacanie/wyplacanie pieniedzy w kasie.

    Citi tez tak ma (przynajmniej wynika z TOiP)

  • 3. Data: 2007-09-25 20:59:59
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):
> [...]
    > "my nie mozemy tego zrobic, prosze zlozyc reklamacje telefonicznie".
    > Dzwonie i slysze "pracownicy banku wprowadzili pana w blad prosze udac

    jest na to sposób (zastosowałem to kiedyś w Multi), będąc w oddziale
    dzwonisz na infolinię i oddajesz słuchawkę pracownikowi placówki - niech
    porozmawia z konsultantem i ustali kto i za co odpowiada, jak sobie
    wyjaśnią spory kompetencyjne to bedziesz wiedział kto jest winny i jak
    sprawę załatwic

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    a mnie znudziła się MC Mille, może zamienię na ich AmEx'a?

  • 4. Data: 2007-09-25 21:30:22
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:
> [...]
    > przelewem) - jak dla mnie to jest gorsze zdzierstwo niz jakas tam
    > minimalna oplata za wplacanie/wyplacanie pieniedzy w kasie.

    Ja wczoraj rozpocząłem procedurę, tj. w oddziale zamknąłem VC i
    poprosiłem o MC w miejsce VC. Tego samego dnia oddział spłacił mi 100%
    zadłużenia z VC z rachunku nowego MC (widać to w historii VC na
    Millenecie - MasterCarda jeszcze nie widać), po którego mam przyjść w
    czwartek albo piątek.

    Nie spłacili jedynie transakcji oczekującej na zaksięgowanie (widocznej
    tylko w blokadach) - podobno ma się samo przenieść na MC. Zobaczymy.

    Aha - VC nie musiałem oddawać. Chwalić na razie może nie będę, poczekam
    do końca operacji. :-)

    BTW z tego co wywnioskowałem - chyba można zamknąć starą kartę i
    wystąpić o nową nawet tego samego typu :-) co daje nam odroczoną
    płatność zadłużenia i brak opłaty rocznej :-)

  • 5. Data: 2007-09-26 19:14:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
> [...]
    > zadłużenia z VC z rachunku nowego MC (widać to w historii VC na
    > Millenecie - MasterCarda jeszcze nie widać), po którego mam przyjść w

    No ja na razie karty pouzywam sobie. Ale za jakosc obslugi to zasluguje
    zamkniecie.

    > Nie spłacili jedynie transakcji oczekującej na zaksięgowanie (widocznej
    > tylko w blokadach) - podobno ma się samo przenieść na MC. Zobaczymy.

    U mnie ich nie potrafili splacic. Musialem splacic je recznie (w sumie
    na kwote 1400 zl).

    > Aha - VC nie musiałem oddawać. Chwalić na razie może nie będę, poczekam
    > do końca operacji. :-)

    Dziwne.

    > BTW z tego co wywnioskowałem - chyba można zamknąć starą kartę i
    > wystąpić o nową nawet tego samego typu :-) co daje nam odroczoną
    > płatność zadłużenia i brak opłaty rocznej :-)

    Teoretycznie mozna. Biorac jednak pod uwage kompetencje pracownikow
    Millenium (mi dopiero w 3 oddziale udalo sie kogos przekonac, ze mozliwa
    jest wymiana jednej karty na inna, pomimo ze rozmawialem wczesniej z
    jakimis kierownikami - wg. infolini osobami najbardziej kompetentymi)
    pewnie moze sie dac.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-09-26 19:16:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > porozmawia z konsultantem i ustali kto i za co odpowiada, jak sobie
    > wyjaśnią spory kompetencyjne to bedziesz wiedział kto jest winny i jak

    Nastepnym razem tak zrobie.

    > a mnie znudziła się MC Mille, może zamienię na ich AmEx'a?

    Ja juz nie chce wiecej karty w Mille. Po roku jesli sie jakosc obslugi
    nie zmieni to sie od nich wyprowadzam.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-09-27 21:11:54
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos pisze:

    > U mnie ich nie potrafili splacic. Musialem splacic je recznie (w sumie
    > na kwote 1400 zl).

    No więc MC już mam. Na razie wszystko pięknie, tylko się ta jedna
    transakcja (zaksięgowana po tym, jak w oddziale spłacili starą Visę z
    nowego MC) nie przeniosła automatycznie na nowego MC i wisi ciągle na
    Visie. Pewnie przyjdzie ją spłacić ręcznie, jak przyjdzie wyciąg.

    BTW Visę ciągle widzę w millenecie. Ciekawe kiedy/czy zniknie.