  • 1. Data: 2002-02-01 16:00:09
    Temat: CityBank
    Od: "SqT" <s...@p...onet.pl>

    Co sadzicie o tym Banku zaklad pracy nalozyl nakaz
    ze tylko tam bedzie przelewal wyplaty.

    --
    Pozdrawiam.

    [SqT] Sinxid Qudart Terpixq
    mailto:s...@p...onet.pl

    #pragma powered Only by One AMD

  • 2. Data: 2002-02-01 16:48:38
    Temat: Odp: CityBank
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik SqT <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > Co sadzicie o tym Banku zaklad pracy nalozyl nakaz
    > ze tylko tam bedzie przelewal wyplaty.

    Kurcze, a gdzie oni maja oddzialy ? Dowiadywales sie, czy w ogole mozesz tam
    otworzyc konto, bo zeby miec konto za granica to trzeba miec jakies
    pozwolenia chyba ;-)
    No ale zostawiajac bank w spokoju, o ile dobrze pamietam, to juz to bylo na
    grupie i chyba zaklad pracy nie moze Cie zmusic do otwierania konta tam,
    gdzie Ty nie chcesz.
    pozdrawiam
    Wookasch

  • 3. Data: 2002-02-01 16:52:08
    Temat: Re: CityBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    a bedzie oplacal utrzymanie tego konta?
    Jakas paranoja

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 4. Data: 2002-02-01 16:55:54
    Od: "Ako" <a...@i...pl>

    Użytkownik "SqT" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co sadzicie o tym Banku zaklad pracy nalozyl nakaz
    > ze tylko tam bedzie przelewal wyplaty.

    Zmien prace ;)

    Ako

  • 5. Data: 2002-02-01 17:17:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "SqT" <s...@p...onet.pl>
    > Co sadzicie o tym Banku zaklad pracy nalozyl nakaz
    > ze tylko tam bedzie przelewal wyplaty.

    1. nie ma takiego banku
    2. zaklad pracy moze ci naskoczyc
    moze cie poprosic ale nie moze ci kazac zalozyc konta
    a juz na pewno nie w jakim jednym banku
    3. Nie zgadzaj sie - wszyscy maja juz dosc tego banku
    o ktorym pewnie myslisz
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-02-01 20:19:29
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Co sadzicie o tym Banku zaklad pracy nalozyl nakaz
    > ze tylko tam bedzie przelewal wyplaty.

    Zgodnie z prawem pracy, wyplata wynagrodzenia nastepuje do rak pracownika.
    Za jego zgoda moze byc wyplacana na rachunek droga przelewu.
    Nikt nie mowi, ze masz zakladac konto - prawo Cie do tego nie obliguje a
    Pracodawca wyzyskuje :)
    Wojtek

  • 7. Data: 2002-02-01 22:31:45
    Od: "SqT" <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "SqT" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zmien prace ;)

    Nie te realia postanowienie nieformalne ale co mi tam juz sie
    klocilem i mam dosc, fakt drugi to ten City to defakto
    Handlobank byly i jakos nie przamawia do mnie jaokosc
    rozwiazan tego banku.

    Ktos moze cos poiwedziec.

  • 8. Data: 2002-02-01 23:11:48
    Od: "SqT" <s...@p...onet.pl>

    > 1. nie ma takiego banku

    Sorry dopiero zaczailem ze dalem gafe CitiBank oczywiscie.
    a nie CityBank.

  • 9. Data: 2002-02-01 23:13:35
    Temat: Re: CitiBank
    Od: "SqT" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Za jego zgoda moze byc wyplacana na rachunek droga przelewu.
    > Nikt nie mowi, ze masz zakladac konto - prawo Cie do tego nie obliguje a

    Wyzyskuje to prawda i to bardzo dlatego sadze ze uda mi sie zmienic
    kraj niedlugo i nie bede juz pracowal na tych darmozjadow i ZUS.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2002-02-06 01:38:33
    Od: "Marzena T." <t...@o...pl>

> [...]
    > Za jego zgoda moze byc wyplacana na rachunek droga przelewu.
    > Nikt nie mowi, ze masz zakladac konto - prawo Cie do tego nie obliguje a

    Glowna ksiegowa dogadala sie ze sprzedawca z CITI;))) Ciekawe jak duza ta
    firma i na jakie prowizje od kadego nowootwartego rachunku ksiegowa liczy...
    tak tylko z ciekawosci pytam:)))
    swiat na glowie stanal...
    pzdr
    tarkos