  • 21. Data: 2021-03-17 12:13:32
    Temat: Re: [Citibank] wypowiadają karty?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.03.2021 o 11:11, Dawid Rutkowski pisze:

    > Prawdziwa siedziba centrali to akurat jest - Senatorska.
    > Oddziały też są - dla fizoli mają tylko w "galeriach", a co, obiecywali co innego?
    ;P
    > No i tylko w DC (aż 4, ale wszystko peryferie, a w najlepszym wypadku obrzeża
    centrum - centrum, a nie śródmieścia), Posen (no tu w miarę w centrum), Breslau
    (jakaś dziura), Kattowitz, Krakau i Gotenhafen (też w jakimś lesie chyba).
    > Ale w "mojej" "galerii" (DC, mokotów), to wcale nie kantorek - taki był, ale jakiś
    czas temu się przenieśli do 3 razy większego - i dobrze mieć taki oddział pod nosem w
    razie potrzeby, mają dobre bankomaty - wypłacają też euro i dolary.

    > To jak się w końcu dowiedzieli, dokąd pójść? W którejś "galerii"?

    Chyba przez telefon.

    > Hmmm, z jednej strony dziwne, że nie można w takim "oddziale" nic załatwić, tej
    samej "galerii" w kantorku mBąka żona załatwiła sprawy ze spadkiem po teściowej.

    Nie wiem, chyba nawet nie próbowali. Ja to w ogóle żyję (mylnym chyba?)
    przekonaniu, że w tych galeriach to jest bankomat i telefon bez żywej
    obsługi.

    Ciekawe jak się załatwia takie sprawy mieszkając w Lesku.

    MJ

  • 22. Data: 2021-03-17 12:18:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

> [...]
    >
    > Nie wiem, chyba nawet nie próbowali. Ja to w ogóle żyję (mylnym
    > chyba?) przekonaniu, że w tych galeriach to jest bankomat i telefon

    Akurat w citi to chyba nieprawda. Przynajmniej my swego czasu coś
    musieliśmy załatwić w blue citi. I nie było problemu.
    Mille chyba też ma/miewa pełnowartościowe placówki w galeriach.
    KJ

  • 23. Data: 2021-03-17 13:13:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 17 marca 2021 o 12:13:35 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem, chyba nawet nie próbowali. Ja to w ogóle żyję (mylnym chyba?)
    > przekonaniu, że w tych galeriach to jest bankomat i telefon bez żywej

    Przekonanie mylne.
    Placówka jak placówka - a nawet lepsza, bo zwykle czynna tak jak galerioza, ew.
    godzinkę krócej - czyli np. do 22, ew. do 21, a nie jak te, co się wchodzi z ulicy -
    do 17:30.
    Białko jest (choć z powodu 11 czy 12-godzinnych szycht wieczorami bywa mocno
    nieświeże - widać nie opłaca im się przychodzić codziennie na 6 godzin), bankomaty,
    komputery.
    Hmmm, to z tym telefonem do dzwonienia za darmo do banku to coś mi się przypomina,
    ale nie mogę sobie przypomnieć, gdzie to widziałem...
    A z komputerami w placówkach jest też śmiesznie - widziałem tak w ING - stoją sobie
    komputery dla klientów, żeby sobie za darmo porobić przelewy, bo zlecane "w okienku"
    płatne - no i co, przyszła babcia i pan zamiast ją skasować za to, że sam wprowadzi
    przelew do komputera, stał przy niej (miała szczęście bo było rano i nie było innych
    klientów - choć pewnie to nie szczęście, a wyrafinowanie ;) i po kolei jej pokazywał,
    co ma gdzie wpisać ;>

    > Ciekawe jak się załatwia takie sprawy mieszkając w Lesku.

    Wycieczka do Krakowa.
    Wracałem tak z Bieszczad, pociąg Ustrzyki Dolne (a może to nawet Krosno było) -
    Kraków (chyba Główny, a nie Płaszów) - a potem w pośpiech - jak cię mogę, 14 wagonów
    ciągniętych przez ET22 - przez Radom do DC.
    W stronę Bieszczad było wygodniej, bezpośredni z DC do Rzeszowa i Zagórza, ze zmianą
    lokomotywy na spalinową (drugi raz przeżyłem coś takiego jadąc do Zgorzelca -
    wysiadałem na Miasto, ale potem byliśmy na spacerze przy "głównym" dworcu i jakoś tak
    mam do dziś wspomnienie jakiegoś niesamowitego mostu nad Nysą - ale może mi się tylko
    zdawało).
    W każdym razie pojechać warto, bo jak ktoś ma konto w citku to może tam być sporo
    kasy ;>
    A ogólnie w Lesku to skarbonka, żubr albo lokalna spółdzielnia (może nawet nie taka
    lamerska, np. rzeszowski bank spółdzielczy wydaje DC - w 2015 się mówiło, że to karty
    dla nowej władzuchny) - chyba że ktoś jest "nowoczesny" to sobie "przez internet"
    założy jakiś wynalazek i potem bankomatu szuka kilometrami ;>

  • 24. Data: 2021-03-17 15:19:52
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 16.03.2021 o 14:43, J.F. pisze:
    > w Mbanku mam problem - nie wiem, jak oprocentowana jest moja karta

    ?
    W apce: dolne menu Finanse, górne Karty, wybieram Visa Classic, trochę w
    dół, Więcej, Sprawdź szczegóły -> widzę 7,20%.
    Analogicznie przez www, tylko bez "Więcej/Szczegóły".

    --
    Alf/red/

  • 25. Data: 2021-03-17 15:36:36
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 17.03.2021 o 15:19, Alf/red/ pisze:

    > ?
    > W apce: dolne menu Finanse, górne Karty, wybieram Visa Classic, trochę w
    > dół, Więcej, Sprawdź szczegóły -> widzę 7,20%.
    > Analogicznie przez www, tylko bez "Więcej/Szczegóły".

    A w citku?

    MJ

  • 26. Data: 2021-03-17 16:01:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 17 marca 2021 o 15:36:38 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    > A w citku?

    Niestety, trzeba odszukać umowę.
    W "Zarządzaj kartą" pod "Oprocentowanie w skali roku" jest tylko "Od dnia 29 maja
    2020 r. oprocentowanie kredytu dla kart kredytowych Citibank wynosi 2% dla umów
    zawartych do 30 listopada 2018 r. oraz 7,2% dla umów zawartych od 1 grudnia 2018 r."
    - tak samo jak na wyciągu.
    "Data wydania" też często nie pomoże - ja mam tam datę ostatniego wznowienia - choć
    jak ktoś ma MC wydaną w 2018 to jeszcze może mieć szansę, że miała 5 lat ważności -
    choć nie wiem, czy 5-letnich nie zaczęli wydawać później, bo mama ma chyba właśnie z
    2018 i dostała wznowienie - hmm, choć może nie, to wznowienie dostała w wakacje - ten
    czas leci, więc jednak miała z 2017.
    Te karty wydawane na 5 lat to jest jest łobuzerstwo - duplikat w citku 30zł, a
    przecież to, że karta popsuje się przed upływem 5 lat jest ze 100 razy bardziej
    prawdopodobne od tego, że popsuje się przed upływem 3 lat.

  • 27. Data: 2021-03-17 18:52:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup

    >?
    >W apce: dolne menu Finanse, górne Karty, wybieram Visa Classic,
    >trochę w dół, Więcej, Sprawdź szczegóły -> widzę 7,20%.
    >Analogicznie przez www, tylko bez "Więcej/Szczegóły".

    No i widze 7.2%.
    A oni przysylaja jakies pisma, gdzie jest napisane "jeśli
    oprocentowaniekredytu Twojej karty kredytowej, zgodnie z umową, nie
    zależy od iloczynu stopy lombardoweji wskaźnika z tej umowy."

    No i nadal nie wiem - zalezy, nie zalezy ?

    Za to wiem jedno - nie bede im placil zadnych oplat :-P

    J.

  • 28. Data: 2021-03-17 22:52:14
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    środa, 17 marca 2021 o 18:52:23 UTC+1 J.F. napisał(a):

    > No i nadal nie wiem - zalezy, nie zalezy ?
    >
    > Za to wiem jedno - nie bede im placil zadnych oplat :-P

    Mozna zadac pytanie przez bankowosc internetowa. Ja otrzymalem taka odpowiedz,
    pytanie zadawalem w ubieglym roku

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie pragnę wyjaśnić, że zgodnie z decyzją Rady
    Polityki Pieniężnej z 28 maja br. uległy zmianie stopy procentowe NPB,. W związku z
    tym oprocentowanie na rachunku Pana kart kredytowych zostało obniżone do poziomu 2% z
    dniem 29 maja br. Oprocentowanie na rachunku Pana kart wyliczane jest jako
    równowartość czterokrotności stopy lombardowej NBP.

    Z poważaniem,"

    MK

  • 29. Data: 2021-03-18 23:02:21
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Mar 2021 02:51:53 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Z drugiej strony dziwne jest też to, że klienci, które mieli wydane simplicity w
    czasie, gdy była wg TOiP bezpłatna, nadal mają ją wg TOiP bezpłatną - opłaty są
    podzielone wg okresów zawarcia umowy.
    >Oczywiście nie jest to sprzeczne z tym, że w umowie był zapis o "wiecznej"
    bezpłaności - jest to tylko zastanawiająca redundancja.
    A mnie to nie dziwi, nie zastanawia. Uważam za pomocne.
    Czasem zapominam jak z tą moją kartą jest - odpalam sobie aktualną
    TOiP i widzę wprost. Do umowy nie zaglądam :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl