  • 1. Data: 2007-11-13 18:51:24
    Temat: [Multibank]Visa Gold
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy ktos w ciagu ostatniego miesiaca zamowil ta karte i ja dostal ?
    Multilinia twierdzi ze maja jakies powazne problemy z produkcja i nie sa
    w stanie powiedziec czy/kiedy karta zostala wyprodukowana. Aczkolwiek
    niektorzy pracownicy infolinii potrafa na powyzsze odpowiedziec (jak to
    mozliwe ?).

    Oddzial slyszac ww. robi TAKIE oczy i twierdzi, ze jak karta nie doszla
    przez 2 tygodnie to na 100 % nie dojdzie i doradza zastrzezenie i
    wyrobienie nowej.

    Kto ma racje ? Bo klient jak zwykle nie wie o co chodzi.

    Przy okazji : zamowienie karty kurierem to 5-7 dni roboczych (za
    oplata). Zwykla poczta to 10 dni roboczych (obojetnie czy odbieramy w
    placowce czy zamawiamy do domu).

    Od zlozenia wniosku czekam juz jakies 1,5 miesiaca na karte (skladalem
    pod koniec wrzesnia). Tak wiem, mam pecha w bankowosci i jestem
    odosobionym przypadkiem, dlatego tez prosze powstrzymac zlosliwe docinki
    w tym zakresie.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-11-13 19:35:50
    Temat: Re: [Multibank]Visa Gold
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    a dobrze radzilismy na grupie aby Citi wybrac :)
    ale spoko Gold Future spada i obecnie kosztuje juz tylko $798,40, wiec
    niedlugi Multi zacznie generewac Goldy :)

  • 3. Data: 2007-11-13 19:44:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > a dobrze radzilismy na grupie aby Citi wybrac :)

    Mam Citi ale nie chca mi tam dac karty z sensownym limitem.

    > ale spoko Gold Future spada i obecnie kosztuje juz tylko $798,40, wiec
    > niedlugi Multi zacznie generewac Goldy :)

    A to chyba inna bajka.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-11-13 19:49:32
    Temat: Re: Visa Gold
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 20:44, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Damian napisa (a):

    > Mam Citi ale nie chca mi tam dac karty z sensownym limitem.

    Sledzac twoje boje, mam wrazenie, ze gdybys skupil poszukiwania na
    porzadnym limicie kredytowym, zamiast skakania z karty na karte,
    mialbys juz gdzies zalatwione solidne zaplecze finansowe w tym samym
    czasie.

  • 5. Data: 2007-11-13 20:05:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > porzadnym limicie kredytowym, zamiast skakania z karty na karte,
    > mialbys juz gdzies zalatwione solidne zaplecze finansowe w tym samym

    Limit jaki zaproponowal mi Multi wystarcza mi w zupelnosci. Karte
    zaproponowali mi sami (chcialem juz u nich nawet konto zamknac). Zreszta
    likwiduje niektore karty, z przyczyn formalnych nie zakonczy sie to w
    tym roku. Przetestowalem juz tyle kart, ze wybralem sobie odpowiednie
    produkty spelniajace moje wymagania, a pozostale sa mi zbedne.

    Innej formy korzystania z pieniedzy banku niepotrzebuje, jako ze sa to
    formy platne (kredyt odnawialny i inne), natomiast KK jest calkowicie
    darmowe oraz ma inne zalety.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-11-13 20:11:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 21:05, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Innej formy korzystania z pieniedzy banku niepotrzebuje, jako ze sa to
    > formy platne (kredyt odnawialny i inne), natomiast KK jest calkowicie
    > darmowe oraz ma inne zalety.

    Widocznie pomylilem cie z kims innym, ktory poszukiwal KK z jak
    najwiekszym limitem ze wzgledu na mozliwosc szybkiego skorzystania z
    krotkiego kredytu gotowkowego, bez wzgledu na oprocentowanie,
    przewyzszajace zwykle linie debetowe.
    A moze nie pomylilem?

  • 7. Data: 2007-11-13 20:16:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
> [...]
    > najwiekszym limitem ze wzgledu na mozliwosc szybkiego skorzystania z
    > krotkiego kredytu gotowkowego, bez wzgledu na oprocentowanie,

    Ja splacam KK zawsze w GP. Tak wiec % jest mi obojetny. A chcialbym miec
    jedna karte z wiekszym limitem z prozaicznego powodu : wygody.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-11-13 20:20:47
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Lis, 21:11, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > najwiekszym limitem ze wzgledu na mozliwosc szybkiego skorzystania z
    > krotkiego kredytu gotowkowego, bez wzgledu na oprocentowanie,

    Tak, pomyli e . Pewna pani prowadz ca DG pyta a o to na forum GW. Dzi
    z ni rozmawia e na forum.

  • 9. Data: 2007-11-13 20:30:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 21:16, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja splacam KK zawsze w GP. Tak wiec % jest mi obojetny. A chcialbym miec
    > jedna karte z wiekszym limitem z prozaicznego powodu : wygody.

    Sprawdzilem archiwum - pomylilem cie z innym grupowiczem, z nickiem
    rowniez na "M"

  • 10. Data: 2007-11-13 20:33:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Sprawdzilem archiwum - pomylilem cie z innym grupowiczem, z nickiem
    > rowniez na "M"

    No wlasnie, wiem nawet z ktorym.

    --
    Mithos