  • 1. Data: 2002-12-20 14:30:09
    Temat: Citi + mbank...
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Zamierzam regulowaczadluzenie KK citibanku wykorzystujac rachunki w mabnku.
    Planuje trzymac pieniadze na emaxie, a przelewem do citka wychodzilby z
    ekonta.

    Czy jesli GP uplywa powiedzmy 9 i na ten sam dzien zlece przelew odroczony z
    emaxa na ekonto, oraz z ekonta do citka to moge miec 100% pewnosci iz
    pieniadze opuszcza mbank 1 sesja eliksiru? Czy do citi trafia w tym samym
    dniu? Czy citi nie naliczy mi oplaty za przekroczenie GP?

    Dodam iz bph sezam tak wlasnie dzialal tzn. definiowalem przelew na dzien w
    ktorym uplywal GP i tego dnia pieniadze trafialy do citka... wydaje mi sie
    ze w mbanku powinno byc identycznie, ale zapytac nie zaszkodzi...

    TIA

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-12-20 17:36:38
    Temat: Re: Citi + mbank...
    Od: "Rafał KLISowski" <k...@s...tenbit.pl>

    Tajemniczy(a) B@ton napisał w news:atv9j3$sg5$1@news.tpi.pl na
    pl.biznes.banki:

> [...]
    > pewnosci iz pieniadze opuszcza mbank 1 sesja eliksiru? Czy do citi
    > trafia w tym samym dniu? Czy citi nie naliczy mi oplaty za

    Możesz być pewnien, że wyjdzie pierwszym elixirem.
    Zapewne również trafi do Citi tego samego dnia, jednak zwolnienie limitu
    zobaczysz dopiero po dniach 3. Np. przelew wychodzi 9 (poniedziałek) limit
    odnawia się dopiero 12 (czwartek rano).
    Jeśli 9 to był poniedziałek to jeszcze "w miarę", im bliżej weekendu tym
    gorzej. Właśnie dlatego darowałem już sobie kontakty z citi bo oni
    twierdzą, że 12 - 9 = 2 ... Pomijam już sytuację kiedy pieniądze wychodziły
    w środę ... Limit odnawiali w poniedziałek.
    A data księgowania na koncie karty był ten poniedziałek przed środą ;-)
    "Geniusze"!

> [...]
    > dzien w ktorym uplywal GP i tego dnia pieniadze trafialy do citka...
    > wydaje mi sie ze w mbanku powinno byc identycznie, ale zapytac nie

    A jakie Ty masz doświadczenia z księgowaniem i odnawianiem limitu w CITI?
    Nie przeszkadza Ci to, że przekraczają terminy?

    --
    Rafick (wiadomo co usunąć aby odpowiedzieć na priv)
    Idzie sobie Stirlitz lasem, i nagle słyszy za sobą: