  • 1. Data: 2010-10-13 16:37:42
    Temat: Citi - darmowa KK na zawsze
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Citi wydaje na 140 lecie Banku Handlowego KK za darmo, z zerowa oplata
    roczna. Sam mam w Citi karte za 0, ale jak ktos nie chce sie z nimi
    targowac albo komus nie zniesli oplaty to moze sie zainteresuje:

    http://prnews.pl/citi-handlowy/limitowana-edycja-kar
    ty-kredytowej-citibank-z-okazji-140-lecia-banku-hand
    lowego-56187.html

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-10-13 19:42:07
    Temat: Re: Citi - darmowa KK na zawsze
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Marcin wrote:

> [...]
    >
    > http://prnews.pl/citi-handlowy/limitowana-edycja-kar
    ty-kredytowej-
    citibank-z-okazji-140-lecia-banku-handlowego-56187.h

    zeby nie bylo tak latwo dla wyjadaczy wisienek, to "regulamin promocji"
    -> warunki uczestnictwa -> punkt 4 -> w promocji nie biora udzialu
    osoby, ktore dokonuja zamiany kk citi na inna kk citi.

    jak mam sie ciagle z nimi przepychac o zniesienie oplaty, albo wyrabiac
    fefnascie tysiakow obrotu, to chyba sie zastanowie na karta kk get(ina)
    za 0, wraz z dodatkowa za 0, wznowieniem za 0 i awaryjna wyplata
    z bankomatu za 0...

  • 3. Data: 2010-10-13 21:38:30
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Ja dzis zamowilem dla jaj, telefon od konsultanta po 3-4 godzinach od
    zamowienia :)