  • 11. Data: 2006-01-07 07:34:43
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-07 03:43, osobnik l.b stwierdził, iż:
    [cut]
    Masz niezwykle oryginalne podejście do spłacania i oddawania czegoś, co
    nie jest twoje.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2006-01-07 07:46:59
    Od: ...@...c

    Dnia 6 Jan 2006 23:42:07 +0100, wieslaw napisał(a):

    > CIEKAWE JAK DLUGO ONI NAS BEDA TAK CISNAC - NAS BIEDNYCH POLACZKOW?!

    a to ci histryjka - moherowy obywatel z kartą citi, efekt łatwy do
    przewidzenia, "jak dają to biorę" co nie???? :))

    --
    pozdrawiam,

  • 13. Data: 2006-01-07 07:53:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-07 08:46, osobnik ...@...c stwierdził, iż:

    > a to ci histryjka - moherowy obywatel z kartą citi, efekt łatwy do
    > przewidzenia, "jak dają to biorę" co nie???? :))

    Bo tak jest najlepiej :) Bierzesz, zadłużasz się, a później to wina banku :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2006-01-07 07:57:46
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 07 Jan 2006 03:09:34 GMT, l.b napisał(a):

    > Tak dlugo jak beda miec poklask wsrod spoleczenstwa, a, ze nie zanosi sie na
    > zmiane to widac na tej grupie...
    > w Polsce brakuje edukacji, dzis ze szkol, studiow wychodza barany z
    > papierami, barany ktore nie potrafia myslec, bo myslenie dzis jest
    > niepopularne, lepiej, wygodniej, a przede wszystkim bardziej kul jest
    > powtarzanie tego co mowia inni...

    no wiesz co żeby od razu wyzwywać przedmówcę od baranów?

    > W Polsce przedewwszystkim prawo powinno zakazac przyznania kredytu bez
    > ubezpieczen przy tak wysokim bezrobociu, bo ryzyko popadniecia obywateli w
    > karuzele dlugu jest zbyt duze, dzieki temu kredyt bylby tak drogi, ze jak
    > sadze nie wzial bys tej karty...

    Zdenek, po pierwsze twoje znienawidzone banki zarabiają NAJWIECEJ właśnie
    na ubezpieczeniach.Po drugie rozumiem że marzy ci się zakaz kredytów - no
    problem - RP tyle pożycza od banków że mogłyby w ogóle zakmnąć placówki
    zwolnić pracownków i zostawić tylko księgową (ktoś te noty musi odsetkowe
    wystawiać).

> [...]
    > niego nie ma a uwielbiaja takich ktorym poslizgnela sie noga.
    > Swoja droga to
    > ciekawe, czytajac ta grupe, dowiedzialem sie, ze banki w Polsce chetnie
    > udzielaja kredytu, nawet ponoc w 5 minut:)))! Ale jak juz udziela i ktos ma
    > problem ze splata to jest naciagaczem czy wyludzaczem...dosc ciekawe
    > podejscie... Toz to przecie powinno byc scigane z urzedu, bo to celowe
    > czychanie i doprowadzenie do bankructwa danej osoby!
    > ech, zreszta szkoda sie produkaowac, jak i tak zaraz polmozgi sie odezwa, "a

    Dokładnie, banki o niczym innnym nie marzą jak o fraudach którzy nie
    obsługują kredytów i nie płacą nawet odsetek od kapitału. Ich akcjonaruszy
    to tak podnieca bo lubią udzielać bezwrotnych dotacji.

    --
    pozdrawiam,

  • 15. Data: 2006-01-07 07:58:14
    Od: ...@...c

    Dnia Fri, 06 Jan 2006 22:03:16 -0600, witek napisał(a):

    > Czy ty przypadkiem nie pochodzisz z kaczogrodu i zbyt długo
    > przysłuchiwałeś się partyjnym towarzyszom którzy opowiadali jak to
    > państwo sterowane odgórnie jest piękne.
    > Wszystkim po równo.

    po równo = po (g)ówno.

    --
    pozdrawiam,

  • 16. Data: 2006-01-07 08:12:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    P <e...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Cyrk zacznie się już za kilka lat, kiedy ci, którzy zaciągnęli kredyty
    > hipoteczny przy wyżyłowanej (na ile Wujek Frank tylko pozwala)
    > zdolności kredytowej.

    sie zacznie czy sie moze zaczac? Bo to duza roznica... ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 17. Data: 2006-01-07 09:30:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    l.b napisał(a):

    > I na zakonczenie jeszcze raz pamietaj, i ty mozesz byc w podobnej sytuacji,
    > bo dzis jest super ale juztro mozesz nagle obudzic sie w nocniku... a los
    > lubi byc przwrotny i bezwzgledny...

    Kalectwo albo smierc to przypadek losowy, zupelnie inny od bezmyslnosci,
    dzieki ktorej autor posta jest w takiej sytuacji w jakiej jest. Nie
    nalezy tego wrzucac do jednego worka.

    Mamy wspolczuc doroslemu i swiadomemu czlowiekowi, ktory wydawal
    pieniadze banku, a teraz nie ma ich z czego oddac? A jakby tak ktos
    wydal Twoje pieniadze to tez bys mu odpuscil w imie litowania sie i
    wspolczucia? Wiadomo, iz raz jest w zyciu lepiej, a raz gorzej, ale
    jesli jest gorzej to nie znaczy, iz mozna wtedy zyc na koszt innych. KK
    nie jest dla wszystkich, a nieumiejetne z niej korzystanie konczy sie
    wlasnie tak jak tu opisano. I nie maja tu nic do rzeczy aluzja o
    Polakach. W Holandii jak stracisz pieniadze i prace to stracisz tez
    znajomych, a kasy nikt ci nie pozyczy, bo mogles sie ubezpieczyc albo
    mozesz isc do banku. Taka jest tam rzeczywistosc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2006-01-07 09:33:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    XYZ napisał(a):

    > Niech mi ktos powie poco komu pieniadze ktorych po zaciagnieciu kredytu nie
    > bedzie mogl spalcic - to zloty interes ale tylko dla bankow.

    Majac karte z wysokim limitem mozna dzieki niej calkiem sporo i plynnie
    zarabiac, oczywiscie jesli umiejetnie obraca sie pieniedzmi. Ale to
    trzeba miec pojecie i wyobraznie, a nie bedac czlowiekiem z niskim
    dochodem isc do restauracji i jesc obiady po 200zl, a pozniej nie miec z
    czego splacac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2006-01-07 10:18:50
    Od: "laokon" <l...@p...fm>

    Twoje opowiadanie to chyba mała prowokacja.
    Powiadasz, że pracowałeś 8 miesięcy w UK. Po opłaceniu wszystkich
    kontrybucji i mieszkania i żarcia powinieneś mieć na czysto jakieś 4000 -
    5000 funtów (możemy się porówywać - też pracuję jako fizol).
    Byle jaka brytyjska karta kredytowa, którą bank Ci zaoferuje to jakieś
    kolejne 1000 funtów, overdraft 2000.

    W mojej opinii mogłeś spłacić ten dług 5 razy, a że cwaniaczkowałeś z
    przelewami (21 funtów to duzo, gdy wysyłasz np 500? 4%?). to teraz płać
    odsetki.
    Mogłeś wysyłać banknoty 50Ł w kopercie za 1,9Ł (tak robi mój kumpel i
    wszystkie listy dochodzą...).

    Czemuś biedny? Boś....

    Hants

  • 20. Data: 2006-01-07 10:21:25
    Od: gg <g...@m...com>

    Tak jak napisałem w wątku o KK dla studentów.
    KK ma ten podstawowy haczyk że jest właśnie kredytowa.
    I za to zostałem nazwany debilem... przez jakiegoś matołka który za pare
    miesięcy napisze podobny do Twojego list na tą grupę...
    BTW - wybrałeś prawie najgorszy z możliwych sposobów regulowania
    należności przy braku kasy... ale rozumiem że byłeś przyciśnięty do muru.
    Gorszy byłby chyba tylko Provident albo jakaś inna mafia.

    --
    pozdrawiam
    P.