  • 91. Data: 2009-03-06 17:01:50
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:gopl81$io9$1@news.interia.pl...

    > 1) Czemu wcześniej nie poprawiłes mojego rysunku?.
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ae3683ac340304e
    .html

    Rysunek mi się podoba bo pokazuje jakie dane brano pod uwagę przy
    podejmowaniu decyzji o kursie USD na dzień 1.01.1990. Wśród sceptyków reform
    byli zarówno tacy którzy uważali ze kurs 9500 jest za niski i jak i za
    wysoki. Z perspektywy czasu widać ze poziom był chyba optymalny z punktu
    widzenia bilansu handlowego jak i walki z hiperinflacją (solidna kotwica
    antyinflacyjna).

    Anatol

  • 92. Data: 2009-03-06 17:08:10
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Przecież napisałem -w 1993 nie było jescze PLN....
    >
    > Dlaczego nie jesteśmy milionerami?
    > http://tiny.pl/bwlh
    >
    > ".[...] W 1995 roku przeprowadzono bowiem denominację [...]".

    Co nie przeszkadzało zarówno twórcom wykresu przeliczyć kursu z PLZ na PLN -
    na koniec stycznia 1993 kurs NBP (
    http://nbp.pl/kursy/archiwum/internet.xls ) wynosił 15832,00 PLZ = 1,5832
    PLN.

    Twoje argumenty stają sie żałosne.

    Anatol

  • 93. Data: 2009-03-06 17:28:18
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    > Dzisiaj nie ma inflacji na poziomie 40% miesięcznie, oraz nie ma stałego
    > kursu dolara....

    W grudniu grudniu 2008 Łukaszenko zagwarantował stały kurs dolara.
    Jednocześnie są tam wysokie stopy = 14%. Dlaczego nie pojedziesz tam robić
    carry trade ?

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,61156
    90,Bialorus__400_rubli_wiecej_za_dolara__600_za_euro
    _.html

    http://forsal.pl/wiadomosci/115853.html

    Anatol

  • 94. Data: 2009-03-06 18:39:10
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > za wysoki. Z perspektywy czasu widać ze poziom był chyba optymalny z
    > punktu widzenia bilansu handlowego jak i walki z hiperinflacją (solidna

    A odpowiedź na pytanie nr 2....?.

    Endriu

  • 95. Data: 2009-03-06 19:15:24
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > fatso jest super facetem,

    Przypominam ci delikatnie że Fatso zatutułował nas tak niedawno tutaj
    "świńskimi ryjami" oraz "złodziejami"....

    P.S. Z resztą twojej wypowiedzi ogólnie się zgadzam (pomimo małych
    wątpliwości), i nie ma zamiaru wchodzić w polemikę ani upierać się przy
    swoich gdyż dysponuje zbyt małą ilością informacji.

    EOT

    Endriu.

  • 96. Data: 2009-03-06 19:18:09
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > No kto mu wydeptał ściezynke, kto...
    > :))))))))

    A nie była to czasami WIĘKSZOŚĆ .....?.

    Endriu

  • 97. Data: 2009-03-06 19:19:12
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > W grudniu grudniu 2008 Łukaszenko zagwarantował stały kurs dolara.

    A na jaki okres ?.

    Endriu

  • 98. Data: 2009-03-06 19:24:13
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Co nie przeszkadzało zarówno twórcom wykresu przeliczyć kursu z PLZ na
    > PLN - na koniec stycznia 1993 kurs NBP (

    Ten wykres ze stooq'a to tylko w w całkiem nieistotnej kwestii
    formalno-porządkowej, ale widzę że kolega socjotechnicznie "wlewa" wszytsko
    do jednego garnka.....

    NIEŁADNIE Anatolu posługiwać się takimi TANIMI chwytami.....

    Endriu

  • 99. Data: 2009-03-06 19:50:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > A nie była to czasami WIĘKSZOŚĆ .....?.

    Większość czego?

    --
    marfi

  • 100. Data: 2009-03-06 21:59:51
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A nie była to czasami WIĘKSZOŚĆ .....?.

    nie
    w ogóle to cienki dowcip i ściema; ale rozumiem, ok.