eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWczesniejsza splata kredytu a naliczanie odsetek › Chyba jednak nic z tego - bylo: Re: Wczesniejsza splata kredytu a naliczanie odsetek
  • Data: 2003-09-04 16:25:01
    Temat: Chyba jednak nic z tego - bylo: Re: Wczesniejsza splata kredytu a naliczanie odsetek
    Od: "RP" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:10d5.00002783.3f571afa@newsgate.onet.pl...
    > Art 8. pkt 2. Ustawy z dnia 20 lipca 2001 o kredycie konsumenckim brzmi
    > ****************
    > Jeżeli konsument spłaca kredyt przed terminem, wówczas w przypadku:
    > 1) kredytu oprocentowanego - nie jest zobowiązany do zapłaty
    oprocentowania za
    > okres po spłacie kredytu
    > 2) kredytu nieoprocentowanego - ....
    > *****************
    > Z powyższego wynika, że Bank ewidentnie złamał ustawę. Wystąp z pismem do

    chyba jednak nic z tego - odnalazlem ta ustawe (dzieki za namiary) - i
    niestety jest zapis na korzysc banku:

    Art 8 pkt 1
    **********
    Konsument jest uprawniony do spłaty kredytu przed terminem określonym w
    umowie. Termin dokonania spłaty powinien odpowiadać terminom wnoszenia rat
    określonym w umowie.

    czyli jednak maja racje, ze rozlicza z najblizsza wymagana rata :-(

    no nic - to czekam ze splata do ostatniej chwili ;-)) (na szczescie jeszcze
    im nie wplacilem - bo jak mi to powiedzieli na infolinii - to wolalem sie
    upewnic czy maja takie prawo)

    pozdrawiam,
    RP