  • 1. Data: 2016-05-14 07:40:57
    Temat: Cena nabycia nieruchomosci kredyt a wysokosc hipoteki
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Potrzebujemy oszacować cenę nabycia nieruchomości.
    W dziale IV k.w. wpisana jest hipoteka 1 mln (przykładowo) na świeży (ostatnie 6
    miesięcy) kredyt hipoteczny.
    Jak z wysokości wpisanej hipoteki oszacować cenę nabycia?
    Po pierwsze, hipoteka jest na pewno wyższa, niż kredyt - o ile (2015/16)?
    Po drugie, cena nabycia jest na pewno wyższa od kwoty kredytu o wkład własny - o ile
    (2015/16)?
    Bank też jest znany, gdyby od tego mocno zależały warunki.
    Ktoś z "bankowców" pomoże?

  • 2. Data: 2016-05-14 09:39:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    Hipoteka to 150% kwoty kredytu najczęściej. Wkład własny min 20%

  • 3. Data: 2016-05-14 16:24:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Aby pracować na okragłych liczbach:

    Kupujemy lokal za mln.
    Wkładamy własne 200 tys.
    Bierzemy kredyt 800 tys.
    Wpisana hipoteka 1,2 mln.

    Tak?

    -----

  • 4. Data: 2016-05-14 21:44:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 16:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Aby pracować na okragłych liczbach:
    >
    > Kupujemy lokal za mln.
    > Wkładamy własne 200 tys.
    > Bierzemy kredyt 800 tys.
    > Wpisana hipoteka 1,2 mln.
    >
    > Tak?

    wkład własny min. 10%, a hipoteka na 150%
    więc powyższe będzie prawdziwe przy założeniu, że wkład własny był
    20%...a nie musiał taki być

    który to bank się wpisał do KW?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2016-05-14 22:08:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czyli kupujemy lokal za mln.
    Wkładamy własne 100 tys.
    Bierzemy kredyt 900 tys.
    Wpisana hipoteka 1,35 mln.

    Tak?

    -----

  • 6. Data: 2016-05-14 22:41:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    Trochę na bieżąco nie jestem- pomijając wałki
    Czarneckiego da się normalnie z wkładem 10%?

  • 7. Data: 2016-05-15 22:12:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 22:08, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli kupujemy lokal za mln.
    > Wkładamy własne 100 tys.
    > Bierzemy kredyt 900 tys.
    > Wpisana hipoteka 1,35 mln.
    >
    > Tak?
    >

    > -----

    dokłądnie tak

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2016-05-15 22:13:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 22:41, Kris pisze:
    > Trochę na bieżąco nie jestem- pomijając wałki
    > Czarneckiego da się normalnie z wkładem 10%?

    tak, jest jeszcze kilka banków, w których wystarczy 10% wkładu własnego,
    bez kombinowania, na normalnych zasadach

    jest drożej, trzeba kupić ubezpieczenie ale się da

    --
    pozdrawiam
    RobertS