  • 1. Data: 2016-05-13 15:43:59
    Temat: mBank - eKonto - przelew do ZUS - da się?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czy da się zrobić przelew do ZUS z ekonta osobistego?
    Bo szukam i nie ma. Nie ma, zgadza się?

  • 2. Data: 2016-05-14 13:48:41
    Temat: Re: mBank - eKonto - przelew do ZUS - da się?
    Od: <6...@...134841.invalid> (Tom N)

    r...@k...pl w

    > Czy da się zrobić przelew do ZUS z ekonta osobistego?
    > Bo szukam i nie ma. Nie ma, zgadza się?

    Da się.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-05-18 00:03:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 14 May 2016 13:48:41 +0200, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid.1605
    14.invalid>,
    <6...@...134841.invalid> (Tom N) napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    > Da się.

    No da się, nawet odkryłem, że rzeba kliknąć w przelew krajowy, a potem jeszcze
    raz w przelew krajowy i wówczas okienko przelew krajowy zmienia się w inne
    okienko przelew krajowy, w którym jest już przelew do ZUS (czy jakoś tak).

    Mam nadzieję, że czytelnie zaprojektowałem swoje zdanie.

  • 4. Data: 2016-05-18 12:13:15
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    okienko przelew krajowy, w którym jest już przelew do ZUS (czy jakoś tak).

    > Mam nadzieję, że czytelnie zaprojektowałem swoje zdanie.

    Jakieś inne eKonto, czy inny mBank masz.
    Ja klikam "Przelew" (druga pozycja menu od lewej) i potem "do ZUSu" (ostatni
    kwadracik po prawej).
    P.G.

  • 5. Data: 2016-05-18 15:36:58

    Wed, 18 May 2016 12:13:15 +0200, w <nhhf7k$hod$1@news.chmurka.net>, Piotr Gałka

    > Jakieś inne eKonto, czy inny mBank masz.
    > Ja klikam "Przelew" (druga pozycja menu od lewej) i potem "do ZUSu" (ostatni
    > kwadracik po prawej).

    A widzisz -- ja klikałem w Przelew krajowy przy eKoncie.