    From: "Maciek" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Calkowita splata kredytu
    Date: Tue, 27 May 2003 00:21:13 +0200

    Witam,

    Spotkalem sie z dosc ciekawa sytuacja. Otoz majac kredyt w jednym z
    bankow splacalem go, az pewnego dnia dowiedzialem sie o zaleglosciach
    na jakas tam kwote. Oczywiscie wzialem papier do reki i poszedlem do
    banku. Niestety w oddziale banku nikt nie potrafil mi odpowiedziec co
    dokladnie to oznacza i jak ma sie do rzeczywistosci. Zadzwonilem do
    biura obslugi kredytow i rowniez nic sensownego sie nie dowiedzialem,
    postanowilem wiec nie reagowac.
    Co miesiac dostawalem papierki z upomnieniem i jeszcze raz bylem sie
    dowiedziec co to znaczy. Ciagle to samo.
    Nastepny miesiac byl przelomowy, gdyz dostalem papier z firmy
    windykacyjnej. Poszedlem z tym do banku gdzie uzyskalem informacje
    calkowicie niezgodne ze stanem z papieru, zadzwonilem do firmy
    windykacyjnej i dowiedzialem sie jeszcze o innych kwotach. Zaznaczam,
    ze co miesiac placilem nalezna rate.
    W koncu firma windykacyjna przestala przysylac papiery i znowu zabral
    sie za to bank.
    Pare dni temu z nudow poszedlem do banku zapytac ile musialbym wplacic
    by calkowicie zamknac kredyt (moje obliczenia byly gdzies na ok. 700
    zlotych), mila Pani pod czujnym okiem dyrektora oddzialowego
    powiedziala, ze 218,35 co dyrektor potwierdzil. Zdziwiony trzykrotnie
    prosilem o potwierdzenie. Poszedlem po pieniadze i w okienku obok u
    rownie milego Pana splacilem kredyt (rowniez pod czujnym okiem
    dyrektora), dostalem potwierdzenie calkowitej splaty kredytu. Bylo to
    6 maja.
    7 maj mnie ubawil, poniewaz dostalem pismo z banku iz zalegam z kwota
    500 zlotych bez paru groszy, dokument sporzadzony 5 maja.
    I co ja mam teraz zrobic, olac sytuacje majac potwierdzenie calkowitej
    splaty kredytu, czy moze zadzwonic do nich i poinformowac ich o tym,
    ze kredyt mam splacony.
    Najbardziej zastanawia mnie fakt, czy bank o ktorym pisze ma dwa rozne
    systemy do prowadzenia jednego kredytu?

    Spotkal sie ktos z szanownych grupowiczow z taka sytuacja, wie co dalej
    poczac?

    Maciek