eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak możliwości wygenerowania pdf w iPKO › Brak możliwości wygenerowania pdf w iPKO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "mariusz" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Brak możliwości wygenerowania pdf w iPKO
    Date: Fri, 18 May 2018 12:02:14 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.1830
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Lines: 7
    Message-ID: <5afea4a3$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.219.26
    X-Trace: 1526637731 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 677 83.7.219.26:57005
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:636615
    [ ukryj nagłówki ]

    mam wgrany acrobad reader, nową wersje, inne programy wyswietlaja mi
    normalnie pdf-y - a jak chce zrobic potwierdzenie wykonanego przelewu to
    klikając "drukuj w pdf" nic sie nie dzieje....
    System to windows 10



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1