    From: Waldek <m...@a...nie.dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bolączki Integracyjno-konsolidacyjne :)
    Date: Sat, 5 Oct 2019 21:11:54 +0200

    Ostatnio dowiedziałem się że nie jestem nowym "klientem" Aliora
    (choć w Aliorze dawno temu pozamykałem wszystkie konta)
    - bo BPH przeniósł siakieś moje martwe konto i sobie u nich wisi
    (dobrze że bezpłatne) a też powinno być zamknięte.
    Na szczęście Meritum pozamykało wszystko jak należy i stąd nic nie
    wyemigrowało.

    A że dostałem nauczke, zadzwoniłem do BNP Paribasa, sprawdzić czy z
    dawnego BGŻ, Raifaisena oraz BGŻ Optimy nie wyemigrowały podobne śmieci ;)
    No i okazuje się że w BNP dalej nie mają zintegrowanych systemów ?
    Infolinka sprawdziła, że nie ma mnie w systemie, ale nie ma dostępu do
    danych Raifiego - przełączyła do innej osoby.
    Tam ustaliłem że w (dawnym) Raifim wszystko mam pozamykane, kolejne
    przełączenie do osoby która ma dostęp do danych Optimy.
    Istny dom wariatów :D

    Straciłem z 30 minut na telefonie, zanim ustaliłem że mogę się załapać
    na Paribasowe wiśnie ;)

    Problemy z kartą Paribasa (pierwsze użycie)
    - płace w sklepie (karta chipem w czytnik) - pin nieprawidłowy
    hmm... mało prawdopodobne, ale może sie pomyliłem ?
    wracam do domu - zmieniam pin
    wracam do tego samego sklepu (nastepny dzien) - pin nieprawidowy :/
    Ide do bankomatu - wpisuje pin - wpuszcza, no to ok - karta aktywna
    Ide do Biedrony - płace bezstykowo - operacje niemożliwa użyj chipa
    - wkładam chipem, wprowdzam pin ... SuccessFull - POSZLO.
    W następnym sklepie poszło już bezstykowo... UFFF
    chyba pierwsza karta która nie chciała "zaskoczyć" za to mnie zaskoczyła :D
    Ps. Apka Paribasa na smarkofona IMO jest najbardziej prymitywna z tych
    które znam - a znam kilka ;)

    No a... przy okazji, zaglądam dziś w wyciąg z Milka
    i widze przelew z EB jako wewnętrzny (początek integracji? )
    Dobrze że zauważyłem bo pewnie by mnie skasowali na opłatę miesięczna
    - trzeba jednak polać 1kpln z inszego banku - EB spalony ;)