  • 11. Data: 2002-03-26 16:58:40
    Temat: Re: Blokada konta w mBanku - pomocy!
    Od: pedros <p...@m...com>

    in article a7q93m$kbi$...@n...tpi.pl, Grzegorz at g...@p...onet.pl wrote
    on 3/26/02 5:54 PM:

    > Własnego zapisu. Czy to mBank się pomylił, czy ktoś, kto ten przelew przysłał.

    Pomylilo sie Pekao. I wyslali podobno jakies pismo (mam je dostac), na
    podstawie ktorego mBank zablokowal mi konto. Czekam na nie na razie.
    Zobaczymy co dalej.

    :-)

  • 12. Data: 2002-03-27 13:10:32
    Od: Robert <r...@g...pl>

    > ale w koncu oddales, czy nie?

    caly czas oddaje :))

    poniewaz ta kasa to byla czesc mojej wyplaty to rajfajzen dotarl do mnie
    telefonicznie (po 20 dniach od ich pomylki) i glosem milej pani zapytal
    czy moze ta kase potracic sobie z nastepnej wyplaty. poniewaz wole miec
    poukladane w mbanku to powiedzialem aby potracili sobie z mojego konta
    lokacyjnego. wczoraj podpisalem jakis druczek ze zgadzam sie na to, wiec
    pewnie dzisiaj mi potraca - sprawdze jak bede w domu.

    dodam jeszcze, ze na poczatku marca podpisywalem druczek z rajfajzena
    adresowany do mbanku ze zgadam sie na skorygowanie blednie wykonanego
    przelewu, dlatego dziwie sie ze pedrosowi mbank zablokowal srodki a mi
    nie

    robert

  • 13. Data: 2002-03-27 17:23:55
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "pedros" <p...@m...com> napisał w wiadomości
    > in article a7pbhh$b4b$...@n...onet.pl, Adam Płaszczyca at

    > W tym sek, ze nie sciagnal, bo nie ma czego. Tylko zablokowal. Zazyczylem
    > sobie dzis pismo z podstawa prawna blokady srodkow na rachunku. Kobita w
    > infolini zaslaniala sie punktem z regulaminu:
    >
    > "§47.W przypadku nieprawidlowego zapisu księgowego na rachunku,mBank
    > koryguje zapis i niezwlocznie powiadamia o tym Posiadacza rachunku."

    Mbank nie popełnił błędu w zapisach księgowych i nie ma czego poprawiać. Mbank
    (owszem, w wyniku błędu popełnionego w innym banku, ale to inna parakaloszy)
    otrzymał przelew na Twoje konto. Anulowanie przelewu bez zgody beneficjenta jest
    działaniem bezprawnym. Interpretacja mBanku całkowicie chybiona, łatwa do obalenia.

    > Zirytowali mnie. Nie chodzi o kase - jakby zadzwonili najpierw i wyjasnili
    > cala sprawe, _poprosili_ o zwrot, to pewnie bym natychmiast im te 270
    > zlotych wplacil. Ale jak ida w kulki, to mam zamiar byc troche upierdliwy.
    >
    > pozdrawiam
    > pedros

    Jedyne chyba, co mBank powinien w tym wypadku zrobić, to przekazać Ci pismo z
    banku, z którego nadszedł przelew, z ewentualną propozycją rozwiązania lub
    informacją, że oczekuje od Ciebie propozycji rozwiązania sprawy.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2002-03-28 07:35:44
    Od: Robert <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):

    > lokacyjnego. wczoraj podpisalem jakis druczek ze zgadzam sie na to, wiec
    > pewnie dzisiaj mi potraca - sprawdze jak bede w domu.

    i jeszcze krotki dopisek
    wczoraj rajfajzen odebral swoja kase z mojego rach. lokacyjnego

    Robert

  • 15. Data: 2002-04-02 13:06:06
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    inna parakaloszy) otrzymał przelew na Twoje >konto. Anulowanie przelewu bez
    zgody beneficjenta jest działaniem bezprawnym. Interpretacja >mBanku

    Doprawdy?

    A jeśli dane beneficjenta sie nie zgadzaja?

    --
    Pete