  • 1. Data: 2002-08-18 18:10:52
    Temat: Blad w IE a Pl@neta Fortisa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak z ciekawosci - jak sie ma ostatno wykryty blad w IE do systemu
    zabezpieczen Fortis Banku? Wie ktos?

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-18 18:59:36
    Temat: Re: Blad w IE a Pl@neta Fortisa
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Tak z ciekawosci - jak sie ma ostatno wykryty blad w IE do systemu
    > zabezpieczen Fortis Banku? Wie ktos?

    Nie dotyczy. Jak każdy porządny kanał dostepu przez Internet - SSL słuzy
    do zapewnienia poufności.

    Vizvary

  • 3. Data: 2002-08-18 19:24:47
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tak z ciekawosci - jak sie ma ostatno wykryty blad w IE do systemu
> [...]
    Nie wiem jak Fortis, ale Inteligo opisane jest poniżej
    http://arch.ipsec.pl/inteligo.pl.html

    TM

  • 4. Data: 2002-08-18 19:29:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie wiem jak Fortis, ale Inteligo opisane jest poniżej
    > http://arch.ipsec.pl/inteligo.pl.html

    Tak, ale ja celowo pytam sie o Foertisa, bo tam zabezpieczenie troche
    inaczej wyglada niz w wiekszosci naszych i-bankow

  • 5. Data: 2002-08-19 06:10:46
    Od: Jerzy Zielinski <j...@t...debica.pl>

    > Jak każdy porządny kanał dostepu przez Internet - SSL słuzy
    > do zapewnienia poufności.

    A i owszem
    "każdy porządny" - to się zgadzam
    ale nie w wykonaniu M$

  • 6. Data: 2002-08-19 06:12:33
    Od: Jerzy Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Użytkownik AMRA napisał:
    > Tak z ciekawosci - jak sie ma ostatno wykryty blad w IE do systemu
    > zabezpieczen Fortis Banku? Wie ktos?

    Powinien sie obronić.
    Pośredniczący komputer mie będzie miał certyfikatu klienta i bank nie
    potraktuje go poważnie (IMHO)

  • 7. Data: 2002-08-19 09:55:51
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Powinien sie obronić.
    > Pośredniczący komputer mie będzie miał certyfikatu klienta i bank nie
    > potraktuje go poważnie (IMHO)

    A czy ktos moze sprawdzil, czy FB analizuje certyfikat pod wzgledem czy jest
    to wlasciwy klient, czy wpuszcza kogokolwiek z certyfikatem FB?

    M.

  • 8. Data: 2002-08-19 10:53:28
    Od: Slawomir Tomaszek <s...@p...pl>

    > A czy ktos moze sprawdzil, czy FB analizuje certyfikat pod wzgledem czy jest
    > to wlasciwy klient, czy wpuszcza kogokolwiek z certyfikatem FB?

    Analizuje.

    Sławomir Tomaszek