  • 1. Data: 2009-05-06 16:29:06
    Temat: [Multibank]Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj byłem pożegnać Aquariusa i przekształcić go w zwykły rachunek.

    Obsługa klienta kompletnie nie zainteresowana powodem takiej decyzji.
    Zero pytań o przyczynę, brak zainteresowanie czymkolwiek (niby z jednej
    strony to dobrze, bo jak idę do banku to wiem co robię tym niemniej nie
    spodziewałem się aż takiego olewającego podejścia).

    Do tego musiałem też zamknąć KK AQ. Obsługa również kompletnie nie
    zainteresowana, zero pytań czy chce ją przekształcić w inną KK czy też
    czy w ogóle chcę jakąś KK. Dodam, że od listopada kartą wydałem jakieś
    20k PLN, więc bank troszkę na tym zarobił - teraz nie zarobi nic.

    A po wyjściu z oddziału na OGROMNYM billboardzie widnieje jakaś reklama
    o jakości, która ma odróżniać bank od Multibanku :)

    Jutro (jeśli coś nie wypadnie) idę testować "wyższą kulturę bankowości"
    w ramach zakładania rachunku.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-05-06 17:30:40
    Temat: Re: [Multibank]Rezygnacja z Aquariusa - wrażenia
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

> [...]
    > to dobrze, bo jak idę do banku to wiem co robię tym niemniej nie
    > spodziewałem się aż takiego olewającego podejścia).

    W Multi nic sie nie zmienilo. Zamykalem po podwyzkach oplat
    jakis czas temu i tez sie nikt nie zainteresowal.
    To nie Citi, ktore nie daje odejsc klientowi:)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2009-05-06 17:47:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtsdt4$oc8$1@news.onet.pl...
    > Dzisiaj byłem pożegnać Aquariusa i przekształcić go w zwykły rachunek.

    Ja wyslalem wypowedzenie listem, w poniedzialek przyszla odpowiedz, ze nie
    zamkna... bo mam aktywne polecenia zaplaty. Dzis odeslalem dyspozycje
    cofniecia zgody na obciazanie rachunku DD i napisale, ze ani w umowie, anie
    w regulaminie nie ma ani slowa, ze warunkiem zamkniecia rachunku jest brak
    aktywnych polecen zaplaty, a w zwiazku z tym oczekuje, ze zamkniecie
    zostanie wypowiedziane w terminie wynikajacym z mojego wypowiedzenia.

    > Do tego musiałem też zamknąć KK AQ.

    Chyba chciales, a nie musiales... w pismie, ktore ja otrzymalem nie bylo ani
    slowa o tym, ze musze zamknac KK AQ. Moze dlatego, ze mam ja podpieta do
    konta technicznego i w zaden sposob nie jest powiadana z kontem...

    MK

  • 4. Data: 2009-05-06 18:00:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > ani slowa o tym, ze musze zamknac KK AQ. Moze dlatego, ze mam ja
    > podpieta do konta technicznego i w zaden sposob nie jest powiadana z

    Już to kiedyś wyjaśniałem :)

    Członkiem klubu AQ można być jak się posiada konto. Samej KK AQ mieć nie
    można. Dzisiaj mi to potwierdzono.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-05-06 18:11:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gtsj81$7ok$1@news.onet.pl...

    > Członkiem klubu AQ można być jak się posiada konto. Samej KK AQ mieć nie
    > można. Dzisiaj mi to potwierdzono.

    Potwierdzono na podstawie czego? Widzimisie osoby, ktora zamykala konto?

    MK

  • 6. Data: 2009-05-06 18:13:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Potwierdzono na podstawie czego? Widzimisie osoby, ktora zamykala konto?

    Pracownik banku powiedział, że nie mogę mieć czarnej KK AQ nie
    posiadając konta AQ.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-05-06 19:28:45
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MK wrote:
> [...]
    > zamkniecia rachunku jest brak aktywnych polecen zaplaty, a w zwiazku
    > z tym oczekuje, ze zamkniecie zostanie wypowiedziane w terminie

    Zakład że nie zostanie :-)
    W Multi nie odwołasz DD bez wizyty w oddziale. Bo tak.
    Chyba że coś się zmieniło w ostatnich miesiącach.

  • 8. Data: 2009-05-06 19:36:33
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zakład że nie zostanie :-)
    > W Multi nie odwołasz DD bez wizyty w oddziale. Bo tak.
    > Chyba że coś się zmieniło w ostatnich miesiącach.
    mozna listownie. bez problemu. Jeden egzemplarz wyslalem
    do firmy pobierajacej platnosc a druga do banku.
    Po 2-3 tygodniach przyszlo potwierdzenie wcyofania DD

    t.

  • 9. Data: 2009-05-06 19:41:19
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tomek. wrote:

    > mozna listownie. bez problemu. Jeden egzemplarz wyslalem
    > do firmy pobierajacej platnosc a druga do banku.
    > Po 2-3 tygodniach przyszlo potwierdzenie wcyofania DD

    W zeszłym roku nie dało się tego przejść w Multi korespondencyjnie.
    Potwierdzenie przyszło od banku czy od wierzyciela?

  • 10. Data: 2009-05-06 20:29:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > Zakład że nie zostanie :-)
    > W Multi nie odwołasz DD bez wizyty w oddziale. Bo tak.
    > Chyba że coś się zmieniło w ostatnich miesiącach.

    Mam w Multi ustanowione 2 DD, przyslali razem z pismem 2 czyste druki i
    koperte zwrotna, zakladam wiec ze mozna to zrobic listownie. Generalnie moga
    konta nie zamykac o ile oczywiscie inne warunki pozostana takie jak przed
    zmiana TOiP. Niestety w tym m-cu sie nie przekonam, bo przed 5 zostala
    pobrana i zwrocona oplata za kolejny m-c. Tak z ciekawosci poprosze
    pracodawce zeby przelal mi kase na inny rachunek i zobacze co sie stanie w
    przyszlym m-cu... o ile wczesniej nie zamkna... Zakladam, ze za miesiac nie
    bede mial juz Aquariusa i ciagle bede mial aktywna KK Aquarius :).

    MK