eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankowość internetowa zyskuje w oczach klientów, ale... › Bankowość internetowa zyskuje w oczach klientów, ale...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bankowość internetowa zyskuje w oczach klientów, ale...
    Date: Tue, 1 Jun 2004 14:10:11 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 10
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179058010.chello.pl
    Message-ID: <c9hrth$b4q$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179058010.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1086092017 11418 62.179.58.10 (1 Jun 2004 12:13:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Jun 2004 12:13:37 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:301309
    [ ukryj nagłówki ]

    Usługi bankowe online i rozwinięty serwis regulowania rachunków zaczynają
    wyprzedzać tradycyjne czynniki, takie jak fizyczna lokalizacja banku, przy
    wyborach dokonywanych przez przyszłych klientów bankowych. Mają one także
    coraz większe znaczenie w kształtowaniu wizerunku banku. Takie wnioski płyną
    z analizy rynku w USA, przeprowadzonej przez firmę Vividence.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5346

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1