  • 1. Data: 2006-11-18 19:34:20
    Temat: Bankowa karta podpisów a niesprawność
    Od: " betterworld" <b...@g...pl>

    Teść jest po wylewie i ma niewładną prawą rękę w związku z czym nie może się
    juz podpisywac tak jak kiedyś ponieważ pisze lewą ręką.
    Mam pytanie:
    przy wniosku klienta do banku o prolongate debetu w takiej sytuacji - gdy
    jeden ze wspolwalscicieli konta nie moze podpisac sie tak jak jest to w
    bankowej karcie podpisow / umowie, co zrobic by bank taka umowe przyjal i
    zaakceptowal. Podpis lewa reka - inny ale w obecnosci np dyrektora placowki?
    Dodam, ze tesc ma wspolne konto z tesciowa. Tesc zawsze byl glownym
    posiadaczem a tesciowa bodajze suplementarnym. Czy mozna te "funkcje" zamienic
    by teraz "glowna" byla tesciowa?

    byc moze ktos z Was pracuje w banku i spotkal sie z taka sytuacja..

  • 2. Data: 2006-11-18 20:24:10
    Temat: Re: Bankowa karta podpisów a niesprawność
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    Banki mają odpowiednie procedury na tego typu sytuacje. Np. zmiana karty
    wzorów może być czasem rozwiązaniem. Zapytaj się w oddziale.
    No i co to za bank?

  • 3. Data: 2006-11-18 21:07:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " betterworld" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > jeden ze wspolwalscicieli konta nie moze podpisac sie tak jak jest to w
    > bankowej karcie podpisow / umowie, co zrobic by bank taka umowe przyjal i

    Zmienić wzór podpisu.

  • 4. Data: 2006-11-18 21:20:42
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > byc moze ktos z Was pracuje w banku i spotkal sie z taka sytuacja..

    Może akurat nie z taką ale przyjmowałem oświadczenie woli na podstawie
    odcisku palca.

    Darek

  • 5. Data: 2006-11-19 10:49:12
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    Moja tesciowa gdy była sparalizowana to wtedy przybył do domu pracownik
    banku (za niewielka odpłatnościa ok. 10 zł)
    i przyjął polecenie na podstawie skinięcia głową.