  • 1. Data: 2006-11-18 22:52:55
    Temat: Pay Pal z PL do USA
    Od: "JA" <j...@t...gazeta.pl>

    Chce czlowiekowi do USA wyslac przez moj Pay Pal w Polsce $300. Ale chodzi o
    to, ze on ma te $300 dostac na czysto. Platnosc idzie z mojej karty
    kredytowej VIsa podpietej do P.P. z mBank.
    Pytanie jest ile mam przelac ponad te $300 aby czlowiek na swoim
    amerykanskim P.P. nie mial mniej niz $300.... Wyczytalem, ze 2,5% jest przy
    wymianie walut, czy do tego jeszcze dochodzi standardowe 2,9% za usluge
    przelewu P.P.? Bardzo prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2006-11-18 22:59:17
    Temat: Re: Pay Pal z PL do USA
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Dolicza chyba dodatkowe koszta, w przypadku normalnego konta doliczaja
    prowizje.

  • 3. Data: 2006-11-18 23:22:31
    Od: "JA" <j...@t...gazeta.pl>

    "PPC" <w...@t...pl> wrote in message news:ejo393$8c0$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dolicza chyba dodatkowe koszta, w przypadku normalnego konta doliczaja
    > prowizje.

    Chyba? Ale jak wiedziec ile w takim razie musze przelac aby czlowiek mial
    nie mniej niz $300?

  • 4. Data: 2006-11-18 23:39:01
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    JA napisał(a):

> [...]
    > wymianie walut, czy do tego jeszcze dochodzi standardowe 2,9% za usluge

    On dostanie 300$, ty zapłacisz więcej, bo przelicznik, ale odbiorcy to już
    nie interesuje. Musisz więc przelać kwotę 300$

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-11-18 23:53:55
    Od: m...@g...com

    Markus Sprungk wrote:

    > On dostanie 300$, ty zapłacisz więcej, bo przelicznik, ale odbiorcy to już
    > nie interesuje. Musisz więc przelać kwotę 300$

    Jeżeli pójdzie z karty kredytowej, to będzie odbieralne tylko kontem premium
    i wzwyż, czyli około 4% prowizji płaconej przez odbiorcę.

    p. m.

  • 6. Data: 2006-11-19 16:38:40
    Od: "JA" <j...@t...gazeta.pl>

    <m...@g...com> wrote in message

    > Jeżeli pójdzie z karty kredytowej, to będzie odbieralne tylko kontem
    > premium
    > i wzwyż, czyli około 4% prowizji płaconej przez odbiorcę.
    >
    > p. m.

    Czyli jak zrobie przelew $312 to odbiorca dostanie nie mniej niz $300?