eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot? › Bankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot?
  • Data: 2007-12-27 17:21:39
    Temat: Bankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot?
    Od: "McClusky" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bankomat Banku Polskiej Spóldzielczości S.A. na ul. Kurzy Targ 5 we
    Wrocławiu wziął i zatrzymał sobie kartę płatniczą WBK-u. Bankomat wyświetlił
    na sekundę jakiś komunikat, ale nie zdążyłem przeczytać... Oddział banku,
    przy którym stoi bankomat akurat był już zamknięty. Karta była ważna i nie
    było powodu, by karta została zatrzymana "z urzędu", więc winę ponosi jakaś
    awaria (a może ja źle włożyłem kartę - bankomat ją "zabrał" zaraz po
    włożeniu, jeszcze zanim się wyświetliło pytanie o język i żądanie PIN).
    Jak teraz zabrać się za odzyskanie karty? Czy to trwa? Pierwszy raz mnie to
    spotkało i chciałbym się przygotować na ewentualne korowody
    biurokratyczne... A może wytarczy podejść do tego oddziału, przy którym jest
    bankomat i zażadać zwrotu?

    tia

    McClusky


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1