eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot? › Re: Bankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot?
  • Data: 2007-12-28 00:51:01
    Temat: Re: Bankomat wciągnął kartę - jak się załatwia zwrot?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "McClusky" <t...@o...pl> wrote in message
    news:fl0mvv$u19$1@opal.futuro.pl...
    > Bankomat Banku Polskiej Spóldzielczości S.A. na ul. Kurzy Targ 5 we
    > Wrocławiu wziął i zatrzymał sobie kartę płatniczą WBK-u. Bankomat
    > wyświetlił
    > na sekundę jakiś komunikat, ale nie zdążyłem przeczytać... Oddział banku,
    > przy którym stoi bankomat akurat był już zamknięty. Karta była ważna i nie
    > było powodu, by karta została zatrzymana "z urzędu", więc winę ponosi
    > jakaś
    > awaria (a może ja źle włożyłem kartę - bankomat ją "zabrał" zaraz po
    > włożeniu, jeszcze zanim się wyświetliło pytanie o język i żądanie PIN).
    > Jak teraz zabrać się za odzyskanie karty? Czy to trwa? Pierwszy raz mnie
    > to
    > spotkało i chciałbym się przygotować na ewentualne korowody
    > biurokratyczne... A może wytarczy podejść do tego oddziału, przy którym
    > jest
    > bankomat i zażadać zwrotu?
    >

    Dokonac zastrzezenia karty i zamowic nowa. Kiespka praktyka jest odbieranie
    karty, ktora nie wiadomo przez ile rak przeszla.
    W Polsce nie ma jeszcze takich problemow, ale moglby to byc fake atm, a
    wtedy kazda minuta zwloki w zastrzezeniu karty moze duzo kosztowac...

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1