  • 11. Data: 2005-11-10 08:27:31
    Temat: Re: Banki Spółdzielcze i BIK
    Od: "woy" <w...@a...w.sigu>

    Choć kaszka zimna i pielucha mokra, to nasza pociecha, Michał 'Amra'
    Macierzyński, tak słodko gaworzy:

    > No - pamietaj, ze komercyjne to traca na firmach glownie, a nie na
    > detalu :) Bo tam to spoko jest.

    No ja przecież nie mówię, że komercyjne jakieś bardziej płoche, tylko że
    nie ma co liczyć na taryfę ulgową w BS. Tam dochodzi jeszcze jeden
    czynnik: klient "z ulicy" na starcie ma od razu minus z racji, że jest
    nieznany. Dobre portfele BS-ów w dużej mierze wynikają z praktykowanej
    dośc powszechnie zasady inżyniera Mamonia (podobają mi się piosenki,
    które znam). Jak do tego dołożysz korzystanie z BIK-u, MIG-u i
    nieformalnej informacji między BS-ami, to wszystko się rozjaśnia.
    Aczkolwiek znam pojedyncze banki, które biorą wszystko jak leci,
    zwłaszcza w detalu, bo mają windykację dopieszczoną do perfekcji i
    programowo zarabiają na odsetkach karnych i innych profitach
    wynikających ze ścigania niesolidnych dłużników. Strategia ryzykowna,
    ale w przynajmniej jednym znanym mi przypadku skuteczna :)

    --
    woy
    (pisz do mnie tu: http://tinyurl.com/6mym8 )

  • 12. Data: 2005-11-10 18:41:52