  • 11. Data: 2002-11-05 19:52:13
    Temat: Re: Bank oddał skarbowemu to czego nie mam - wyplacil $ z mojego kredytu
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aq95ce$1a2$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Przecież

    > To, ze jeszcze istnieje cos takiego jak "tajemnica bankowa" i o ile wiem,
    > nie można sobie ot tak udostepniac informacji o kontach bankowych.

    A gdzie Waldi napisał, że ktoś złamał "tajemnicę bankową"?

    Karol

  • 12. Data: 2002-11-05 21:44:51
    Od: "kto to" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    no to sie troche wylozyli bo beda sami musieli sciagac od dluznika zamiast
    komornik, przeciez sfinasowali czyjs dlug i jesli ten ktos nie odda to i tak
    beda musieli isc do komornika, czyli kolko sie zamyka (albo ja cos
    pokrecilem)
    Al

  • 13. Data: 2002-11-06 01:05:57
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Przecież

    > A gdzie Waldi napisał, że ktoś złamał "tajemnicę bankową"?

    Gosh, przeciez napisał, że mu weszli na konto osobiste (ROR) w związku z
    zaległością VAT (jak sądze dzialalnośc gospodarcza).
    Interesuje mnie, czy zrobili to legalnie = zgodnie z przepisami.

    BaLab

  • 14. Data: 2002-11-06 05:51:07
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zaległością VAT (jak sądze dzialalnośc gospodarcza).
    > Interesuje mnie, czy zrobili to legalnie = zgodnie z przepisami.

    OF prowadzaca DG odpowiada calym swoim majatkiem za zobowiazania z tytułu
    prowadzonej DG.
    Inaczej OF i DG to jedno.
    To gdzie te pieniadze leza (ROR czy firmowe) nie ma najmniejszego znaczenia.

    Karol

  • 15. Data: 2002-11-06 07:35:52
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Waldi wrote:

    > Nie podawałem im tego konta ale wysyłałem podatek PIT 5 z tego konta

    I po czymś takim bank nie zagroził ci np zamknięciem rachunku?

  • 16. Data: 2002-11-06 09:16:08
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > wtedy środki traktowane są jako jego - a jeżeli jego to US może je swobodnie

    Nie do końca się zgadzam, przepisy naprawdę nie mówią jasno czy w takim
    przypadku zajęcie może być realizowane z kredytu.

    merit

  • 17. Data: 2002-11-06 11:41:00
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > prowadzonej DG.
    > Inaczej OF i DG to jedno.
    > To gdzie te pieniadze leza (ROR czy firmowe) nie ma najmniejszego

    Tak, prawda. Ale w jakiś sposób US musi uzyskać inforamcję, że dana
    osoba posiada konto w danym banku. Informacje o kontach bankowych
    stanowią jedną z najlepiej strzeżonych tajemnic w krajach rozwiniętych.
    Nie może być tak, że urzędnik odszuka zeznanie PIT sprzed kilku lat,
    spisze sobie numer rachunku podatnika i napisze do banku, zeby zajeli
    taka a taką kwotę.

    BaLab

  • 18. Data: 2002-11-06 11:42:17
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Nikt" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I po czymś takim bank nie zagroził ci np zamknięciem rachunku?

    Kto to analizuje ;-)?

    BaLab

  • 19. Data: 2002-11-06 12:40:35
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Nie może być tak, że urzędnik odszuka zeznanie PIT sprzed kilku lat,
    > spisze sobie numer rachunku podatnika i napisze do banku, zeby zajeli
    > taka a taką kwotę.

    Dlaczego nie może?
    IMHO jak najbardziej może.

    Karol

  • 20. Data: 2002-11-06 20:25:39
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    > Dlaczego nie może?
    > IMHO jak najbardziej może.
    >
    > Karol

    Z tego konta wysłałem PIT 5 chyba za czerwiec

    Waldi