  • 1. Data: 2015-11-13 08:43:53
    Temat: Bank nie chce oddać kasy
    Od: z <...@...pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19179947,ksiegow
    y-w-firmie-sie-pomylil-alior-bank-nie-chce-cofnac-po
    mylkowej.html

    Z tego co się orientuję to w Polsce jeszcze nie obowiązuje takie prawo
    jak w stanach. Pewien klient zamiast jednego biletu na mecz otrzymał 300
    sztuk. Nie musi ich zwracać.

    Ale w Polsce to tak nie działa.
    Dlaczego więc istnieją święte krowy które po przykrywką instytucji
    zaufania publicznego (tfuuu) przywłaszczają sobie cudze pieniądze?

  • 2. Data: 2015-11-13 09:56:25
    Temat: Re: Bank nie chce oddać kasy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
> [...]
    >prawo jak w stanach. Pewien klient zamiast jednego biletu na mecz
    >otrzymał 300 sztuk. Nie musi ich zwracać.

    No to w Polsce mamy tak samo - bank otrzymal prezent i nie musi go
    zwracac :-)

    >Dlaczego więc istnieją święte krowy które po przykrywką instytucji
    >zaufania publicznego (tfuuu) przywłaszczają sobie cudze pieniądze?

    Ale dlaczego przywlaszczaja ? Bank dokonal stosownej operacji
    walutowej i pobral stosowna prowizje, wszystko zgodnie z umowa.

    Fakt, ze wyjatkowo wysoka i powinni tego zabronic.
    A klient powinien zmienic bank :-)
    No i poleciec ksiegowemu po premii, ale z umiarem :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-11-13 10:16:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-13 o 08:43, z pisze:
    > Dlaczego więc istnieją święte krowy które po przykrywką instytucji
    > zaufania publicznego

    Nie istnieje taka przykrywka.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-11-13 10:40:18
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    > Dlaczego więc istnieją święte krowy które po przykrywką instytucji
    > zaufania publicznego (tfuuu) przywłaszczają sobie cudze pieniądze?

    Prawie dokładnie taką samą sytuację miałem z kartą Alior Kantor.

    Anulowanie operacji zakupu kartą.

    Alior potraktował to jako uznanie operacji a nie anulowanie zakupu, i
    przewalutował sobie przez 3 waluty. Przez co to anulowanie kosztowało
    mnie 20% wartości pierwotnej operacji.

    Na złożoną reklamację odpwiedział dokładnie to samo co w artykule -
    pocałuj nas w d....

    Wyższa kultura, psia mać...

    --
    Pete

  • 5. Data: 2015-11-13 11:57:14
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > Nie istnieje taka przykrywka.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Widzę że posterunkowy Liwiusz zawsze na służbie.
    Brawo - tak trzymać.

    --
    P03

  • 6. Data: 2015-11-13 11:58:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-13 o 11:57, P03 pisze:

    > Widzę że posterunkowy Liwiusz zawsze na służbie.
    > Brawo - tak trzymać.

    O co towarzyszowi chodzi?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-11-13 12:16:13
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 11/13/2015 04:43 PM, z wrote:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19179947,ksiegow
    y-w-firmie-sie-pomylil-alior-bank-nie-chce-cofnac-po
    mylkowej.html

    Kiedyś zrobiłem trochę podobny błąd w nowym interfejsie mBanku,
    przelewając przez pomyłkę pieniądze na konto USD, zamiast złotówkowe.

    Kwoty rzecz jasna mniejsze, nie mniej byłem w plecy kilka stów. Po
    krótkim telefonie mBank wycofał operację. Da się? Da się.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 8. Data: 2015-11-13 12:54:32
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > O co towarzyszowi chodzi?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Kto może bronić dobrego imienia banków ?
    a. Idiota bez podstawowej orientacji w rzeczywistości
    b. Interentowy Troll piszący za srebrniki różne głupoty i
    starający się wybielić beznadziejnie kiepską opinię o bankach
    wsród społeczeństwa.(syzyfowa praca)
    c. Dawniej zwano takich ORMO czyli taki ochotniczy ćwierćposterunkowy.
    Banki w PRLu są nadal "świętymi krowami" :
    http://trybunal.gov.pl/rozprawy/komunikaty-prasowe/k
    omunikaty-po/art/7563-kierowanie-przez-banki-wierzyt
    elnosci-do-postepowania-egzekucyjnego-z-pominieciem-
    sadowego-post/
    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,146258,1828612
    4,Bankowy_Tytul_Egzekucyjny_przestaje_obowiazywac__C
    o.html?disableRedirects=true

    --
    P03

  • 9. Data: 2015-11-13 13:18:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-13 o 12:54, P03 pisze:

> [...]
    sadowego-post/

    > http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,146258,1828612
    4,Bankowy_Tytul_Egzekucyjny_przestaje_obowiazywac__C

    Idiota, to jest taki typek jak ty, który negowanie tego, ze banki są
    instytucjami zaufana publicznego może uznawać za obronę dobrego imienia
    banków.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-11-13 13:28:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 11/13/2015 04:43 PM, z wrote:
> [...]

    >Kwoty rzecz jasna mniejsze, nie mniej byłem w plecy kilka stów. Po
    >krótkim telefonie mBank wycofał operację. Da się? Da się.

    Zauwaz, ze troche inna sytuacja - tu mielismy przelew przychodzacy z
    zewnatrz.
    Kwota akurat umiarkowana, ale przy wiekszej bank musialby to jakos
    wymienic i pokryc koszty (tzn zarobic :-))

    No i nie wiadomo, czy tak latwo sie da w systemie ksiegowym - to nie
    jakas prowizja, ktora mozna skasowac, tylko szereg operacji.
    Poza tym konto klienta nadal w innej walucie, to co, przerzucic mu na
    inne konto, bez prowizji, a nawet z ujemna ?
    No bo przerobic nr konta przychodzacego w przelewie ... oj, lepiej nie

    J.