  • 1. Data: 2015-11-13 05:08:23
    Temat: No kiedy wreszcie bedzie PLN/USD > 4
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    No czekam i nie moge sie doczekac tej magicznej granicy.

    Jak przekroczy to kupowac czy czekac do 6 ?

  • 2. Data: 2015-11-13 08:28:11
    Temat: Re: No kiedy wreszcie bedzie PLN/USD > 4
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-11-13 o 05:08, witek pisze:

    > No czekam i nie moge sie doczekac tej magicznej granicy.
    >
    > Jak przekroczy to kupowac czy czekac do 6 ?

    kupować to trzeba było jak USD był po 3, teraz zaczynam sprzedawać

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2015-11-13 15:19:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:

    > kupować to trzeba było jak USD był po 3, teraz zaczynam sprzedawać

    ale ja w drugą stronę kupuję.

  • 4. Data: 2015-11-13 21:59:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > kupować to trzeba było jak USD był po 3, teraz zaczynam sprzedawać

    ale ja w drugą stronę kupuję.
    Generalnie kierunek jest wiadomy przedzial 4-5zl w nastepnym roku, ale gdy
    wszyscy obstawiaja juz taki szybki wzrost, to pewnie beda "przysiady" po
    drodze. PLN bedzie slaby, gdyz na horyzoncie mamy obnizki NBP w nastepnym
    roku 0,25-0,5%.
    Tempo deprecjacji PLN bedzie zalezyc od tego czy FED zapowie kolejne
    podwyzki po grudniu i ile ich bedzie w 2016.

  • 5. Data: 2015-11-14 01:52:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 56464f19$0$22840$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > mamy obnizki NBP w nastepnym roku 0,25-0,5%. Tempo deprecjacji
    > PLN bedzie zalezyc od tego czy FED zapowie kolejne podwyzki po

    Moim zdaniem dolar może iść w dół, gdyż doszło do porozumień na linii
    Kurdowie_Turcja_Baszszar_FR_USA_Izrael_ISS... Ponadto FR IMO zacznie
    stawiać na krowy (na rolnictwo ogólnie) i opanuje recesję a naftowa
    ropka może skoczyć w górę po obaleniu Małej Wenecji -- Wenezueli...

    Złotówka może nie spaść na oblicze -- frankowicze już są załatwieni,
    a 500 pln na dziecko może iść w ślady franków po umocnieniu się nowej
    władzy w RP... Zostaje kwota wolna od podatku (TK chyba wypowiedział
    się w kwestii tej wyraźnie -- widocznie władzy zależy na tej kwocie)
    ale nie ma ona aż tak dużego wpływu na nabywczą siłę złotówki...

    IMO budżet państwa poratowany zostanie kolejnym zastrzykiem z ,,filaru''.
    Jak wiadomo ,,filary'' były dwa -- jeden (obligacje rządowe) już został
    wchłonięty, drugi (reszta papierów wartościowych) dopiero będzie. ;)
    (chyba TK uznał, że OFE gromadzi nie swoje, nie nasze, ale rządowe środki;
    jeśli tak -- co stoi na przeszkodzie w zabraniu reszty?...)

    Aby było jasne -- Nie oszczędzałem w OFE, nie mam dzieci, nie mam franków
    (ani ostryg -- jakieś drobiazgi karciane) i nie mam ,,wysokich'' dochodów. :)

    -=-

    Zależało mi na wylaniu Kopacz (za Kartę parkingową) i (za całokształt)
    Bolszewików. Reszta mnie nie interesuje zbyt mocno. :)

    Dziękuję Bogu za przegraną Ewy Kopacz i Leszka Millera...

    -=-

    Kociołek zmarł po wybraniu nowego prezydenta. Wprawdzie wybory parlamentarne
    miały dopiero odbyć się, jednak sondaże nie pozostawiały złudzeń -- PO miała
    przegrać te wybory. Kociołek pochowany został z honorami!!! Kiszczak zmarł po
    wyborach -- nie znalazło się dla niego miejsce wśród zasłużonych duszyczek...

    IMO nie PO, lecz Miller (i jego ferajna) bronił honorów bolszewickich.

    https://youtu.be/aNr9aAJGzak?t=28 <-- Wróżba -- Jacek Kaczmarski

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'