  • 1. Data: 2015-11-13 11:30:27
    Temat: Wyższa Kultura.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Wczoraj 12.11.2015. Kraków -Nowa Huta.

    Znajoma chciała wypłacić pieniądze. Nie posiada karty. Karta przecież
    płatna.

    Pierwsza placówka: Dnia 12-go listopada brak obsługi kasowej. "Proszę
    udać się do najbliższej placówki"

    Druga placówka: "12-go i 13-go brak obsługi kasowej".Tym razem
    pokierowano ją do konkretnego oddziału z czynną kasą, ale tam TŁUM ludzi.

    Czekała 50 minut, zeby wypłacić własne pieniądze. Ale najpierw
    zjeździła pół miasta.

    WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI

  • 2. Data: 2015-11-13 11:46:46
    Temat: Re: Wyższa Kultura.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 listopada 2015 11:30:52 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:
    > Znajoma chciała wypłacić pieniądze. Nie posiada karty. Karta przecież
    > płatna.
    Płaci się właśnie za to żeby uniknąć sytuacji jaką spotkała Twoja znajoma;)

  • 3. Data: 2015-11-13 11:50:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-13 o 11:46, Kris pisze:
    > Płaci się właśnie za to żeby uniknąć sytuacji jaką spotkała Twoja znajoma;)

    Jak potrzebujesz więcej niż 15tys, to też musisz odstać swoje. Bo więcej
    wypłacić dziennie *nie da się*

    --
    Pete

  • 4. Data: 2015-11-13 16:25:45
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-11-13 11:50, Pete pisze:

    > Jak potrzebujesz więcej niż 15tys, to też musisz odstać swoje. Bo więcej
    > wypłacić dziennie *nie da się*

    I pewnie jeszcze wcześniej awizować odbiór żądanej kwoty. Jak nie
    odbierzesz to zapłacisz frycowe...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2015-11-13 18:21:58
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Płaci się właśnie za to żeby uniknąć sytuacji jaką spotkała Twoja znajoma;)

    Ale takie sytuacje nie mają prawa się zdarzać. Placówki czynne, obsługi
    do ch.a i trochę, ale w obydwu placówkach nieczynna kasa. Nie wpłacisz
    ani nie wypłacisz chociaż w TOiP masz to zagwarantowane za free.

  • 6. Data: 2015-11-14 00:01:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" n2567r$gdh$...@n...news.atman.pl

    > Ale takie sytuacje nie mają prawa się zdarzać. Placówki czynne, obsługi do ch.a i
    trochę, ale w obydwu placówkach nieczynna kasa.
    > Nie wpłacisz ani nie wypłacisz chociaż w TOiP masz to zagwarantowane za free.

    I słusznie, że ani nie wpłacisz, ani nie wypłacisz, skoro nie stajesz
    na równym poziomie kulturowym. ;) Ja wkrótce udam się do Jej Wysokości
    Kultury i sprawdzę, jak będzie przebiegał proces wypłacania MOICH własnych
    PIENIĘDZY!!! Z konieczności wezmę caluteńką wypłatę w bilonie -- w Polsce
    nie ma banknotów groszowych... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-11-15 09:22:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-11-13 o 16:25, Krystek pisze:

    > I pewnie jeszcze wcześniej awizować odbiór żądanej kwoty.

    powyżej 25tys.

    > Jak nie
    > odbierzesz to zapłacisz frycowe...

    Naturalnie. A jak złożysz reklamacje, że kasa nie była czynna albo
    kolejka na 2h czekania i nie mogłeś tyle czekać, to Ci powiedzą, że mają
    to tam, gdzie Pan możesz nas Pana majstra pocałować w d..

    --
    Pete