  • 1. Data: 2004-09-07 13:10:03
    Temat: Systemy obslugi banku
    Od: "Archee" <a...@b...pl>

    Witam grupowiczow,
    jestem tu pierwszy raz, wiec nie wiem czy uzyskam odpowiedz na dreczace mnie
    pytanie. Otoz interesuje mnie informatyczna strona obslugi banku [oraz jego
    oddzialow]. Poszukuje nazw i rozwiazan systemow, na jakich pracuja banki.
    Chodzi mi o oprogramowanie, oraz sposob w jaki sie komunikuja, oraz (bylbym
    w niebo wziety) nazwy firm, ktore takie narzedzia sprzedaja.

    Dziekuje wszystkim za pomoc
    [arch]

  • 2. Data: 2004-09-07 13:46:32
    Temat: Re: Systemy obslugi banku
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Archee" <a...@b...pl> napisał:

    > Chodzi mi o oprogramowanie, oraz sposob w jaki sie komunikuja, oraz
    (bylbym
    > w niebo wziety) nazwy firm, ktore takie narzedzia sprzedaja.

    I oczywiście za darmo. ROTFL

    Adam Gentler

  • 3. Data: 2004-09-07 14:07:00
    Od: "Archee" <a...@b...pl>

    > I oczywiście za darmo. ROTFL
    >
    > Adam Gentler

    Oczywiscie, najlepiej z dostawa do domu ;)

    Jednak prosilbym o powazne odpowiedzi. Sprawa dla mnie jest b.wazna.
    [arch]

  • 4. Data: 2004-09-07 14:40:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Archee napisał:
    > Oczywiscie, najlepiej z dostawa do domu ;)
    >
    > Jednak prosilbym o powazne odpowiedzi. Sprawa dla mnie jest b.wazna.
    > [arch]

    Arch. to skrót od archiwum grupy? ;-) Bardzo proszę:
    http://www.google.pl/groups?ie=UTF-8&as_ugroup=pl.bi
    znes.banki&lr=&hl=pl

    Tam znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania, tj. na jakich systemach
    informatycznych pracują banki w Polsce (i nie tylko). Wystarczy poszukać.

    K.

  • 5. Data: 2004-09-07 14:41:21
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 7 wrzesień (wtorek) gdy o godzinie 16:07 *Archee* napisał(a) :

    > Oczywiscie, najlepiej z dostawa do domu ;)
    >
    > Jednak prosilbym o powazne odpowiedzi. Sprawa dla mnie jest b.wazna.
    > [arch]

    no to sprawdz:
    www.drq.pl

    Daniel