  • 1. Data: 2014-07-24 23:32:27
    Temat: Przelewy wewnętrzne w BZWBK
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Mam pytanie:
    Czy przelewy wewnętrzne w BZWBK działają 24h/dobę przez 7 dni w
    tygodniu, czy tylko w dni robocze i to w określonych godzinach?
    Z tego dokumentu:
    http://bankowosc-elektroniczna.bzwbk.pl/_items/bzwbk
    .pl/pdf/godziny_realizacji_zlecen_platniczych.pdf
    wynikałoby, że tylko do godz. 19-tej i tylko w dni robocze, choć z
    drugiej strony pamiętam, że przelewy z Walutomatu przychodziły mi także
    w weekend.
    W przypadku który mnie interesuje, chodzi o możliwość dokonania przelewu
    wewnętrznego w niedzielę. Pójdzie, czy nie?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2014-07-25 16:46:33
    Temat: Re: Przelewy wewnętrzne w BZWBK
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-24 23:32, Chris94 pisze:
> [...]
    > W przypadku który mnie interesuje, chodzi o możliwość dokonania przelewu
    > wewnętrznego w niedzielę. Pójdzie, czy nie

    Przelew zlecony z rachunku klienta w BZWBK na rachunek innego klienta BZWBK
    w innym oddziale w sobotę wieczorem wisiał u mnie jako oczekujący na
    realizację,
    ale w niedzielę rano się zrealizował (u mnie), a u klienta środki były
    dostępne w niedzielę, ale nie dzieje się to online, tylko z pewnym
    opóźnieniem.
    Czasem do godziny, czasem dłużej. Nie wiem jak w ramach rachunków
    tego samego klienta (w tym samym oddziale)

  • 3. Data: 2014-07-26 00:14:17
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 16:46:33 +0200, cef napisał(a):

> [...]
    > ale w niedzielę rano się zrealizował (u mnie), a u klienta środki były
    > dostępne w niedzielę, ale nie dzieje się to online, tylko z pewnym

    W końcu zadzwoniłem z tym pytaniem na infolinię i mnie poinformowano, że
    przelewy wewnętrzne chodzą on-line przez 7 dni w tygodniu, jednak w nocy
    od ok. godz. 20-tej do ok. 3-ciej jest tzw. "przetwarzanie" i wtedy
    żadne przelewy nie chodzą, a to by się pokrywało z Twoimi
    doświadczeniami.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2014-07-26 15:05:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-26 00:14, Chris94 pisze:

> [...]
    > od ok. godz. 20-tej do ok. 3-ciej jest tzw. "przetwarzanie" i wtedy
    > żadne przelewy nie chodzą, a to by się pokrywało z Twoimi

    Kiedyś (kilka lat temu) tez mi mówili, że jest online, ale przelew w
    ciągu dnia, kiedy niby wszystko było online schodził z rachunku, a kwota
    docelowa nie pojawiała się w tej samej chwili (czy po odświeżeniu strony
    tak jak np w Inteligo czy mBanku)
    na rachunku docelowym tylko trwało to pewną chwilę - kilka minut, może
    dłużej.
    Może się zmieniło na lepsze - chcesz przetestować, to wymieńmy sie numerami
    i rachunków i telefonów i badajmy onlinowość :-)

  • 5. Data: 2014-07-27 23:47:59
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 15:05:36 +0200, cef napisał(a):

> [...]
    > Może się zmieniło na lepsze - chcesz przetestować, to wymieńmy sie numerami
    > i rachunków i telefonów i badajmy onlinowość :-)

    Już dzisiaj mieliśmy okazję przetestować tę funkcjonalność przy okazji
    sprzedaży samochodu i faktycznie przelewy wykonały się natychmiast.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof